http://www.blocket.se/vi/17595141.htm?ca=13_s
Hur många ska vi beställa
Är grymt sugen på en sats ska kolla med Mc-express vad dom tar
Tjena alla idag så tänkte ja prova o ta bort o plugga dom där pair ventilerna
sagt o gjort tog bort alla slangar o pluggade alla anslutningar, sen när det var läge för provstart så gick den lika som choken låg i hela tiden .
Är det något mer som ska göras eller blev det inte så när någon av er gjorde det????
En enkel och billig grej är att byta framdrev från 18 till 17 kuggar. Stor skillnad i klippet i växlarna och sexan varvar du ändå inte ut. (Också 6% felvisning på mätaren, men det får man ta...) Har gjort det med flera av mina och det är SÅ mycket trevligare att köra med.Är gärna öppen för andra mod av ni som har varit med lite längre.
Har beställt ett framdrev och busans passar tydligen på gsx 14 samma nr så nu väntar man på detEn enkel och billig grej är att byta framdrev från 18 till 17 kuggar. Stor skillnad i klippet i växlarna och sexan varvar du ändå inte ut. (Också 6% felvisning på mätaren, men det får man ta...) Har gjort det med flera av mina och det är SÅ mycket trevligare att köra med.
Nån som kan tipsa om tailguards till en 14? Kollade s-racing men de hade bara "shotgun" lampor. Jag är sugen på typ original eller vita diodlampor bak..
/E
Blir grymt snyggtS-Racing kan beställa hem Pyramid Plastics undertail som passar med originallampan. Jag köpte min därifrån.
Så här monterade jag den... http://mortling.mine.nu/gsx/undertray/index.htm
Jisses hur annorlunda den ser ut idag.
Har ingen kam än så kanske gör av sig mera på min , men annars så är det ju inte så stort utlägg (pengar)Provade ett 17 fram på min... blev ingen större skillnad. Den varvade mer och viftade med framhjulet precis som vanligt... så jag bytte tillbaka till 18 igen.
Har nu bytt framdrev till 17 men märkte inte mycket skillnad.
Kanske blev blåst igen
Men man måste ju testa för att veta
Ser snyggt ut!
Och är ljudet mumma så go for it!
Men då vill vi ha ett ljudprov
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor