Någon som har erfarenhet av accspump funktionen som man kan ladda in i pc3'an.
Undrar bara om det ger någon effekt på responsen. tacksam för tankar om detta .
/Maveric
Visste inte ens att det fanns
Vart har du läst sett om det ?
Någon som har erfarenhet av accspump funktionen som man kan ladda in i pc3'an.
Undrar bara om det ger någon effekt på responsen. tacksam för tankar om detta .
/Maveric
Visste inte ens att det fanns
Vart har du läst sett om det ?
Såg ju rätt intressant ut, men massa olika inställningar...
Känns som man kan hålla på och testa en hel säsong.....
Men värt att fundera på
Är du bara lite händig så kan du säkert lösa det annars hör av dig när det är dags så kan vi slå våra huvud ihop, för jag antar att du mekar det här nere (Blekinge alltså jag bor i åryd)
Huggern är enkel att montera jag har Maggys avlagda på min o det var inga problem att montera den .
Jag funderar på att sätta en undertail på min oxå men jag ska vänta till nästa vinter för jag behöver stuvfacket till sommaren när vi ska till Italien.
/Maveric
Hehe öl och meka...
Kan vara orsaken, eller så hade det blivit än värre om du inte hade haft ölen i dig
Är det nån som satt in en oljetempgivare? Skulle vara intressant o få veta vad oljan håller för temp men inte hittat en vettig lösning... Ideer nån?
Gissa vem som har en sån!
Bytte ut min oljepåfyllningsplugg mot en MotoDetail oljetermometer... vet med all säkerhet att Mipet har en sån också.
Köpte den mest för att det såg ballt ut... mao så har jag inte en susning om vilken temp den visar.
Hur går det med toppen då?
Och host host... 1550... host...?
Jaaaa jag har oljetempmätare.
40 grader har den visat som mest, en kall höstdag, men är nog inte sådär jättesäker i tempen.
Den koller ju tempen precis innanför oljepåfyllningen typ.
Så man ser ju inte oljetempen som är i tråget typ.
Jeje...
Men det måste ju gå lösa på nåt sätt! Så man får veta vad den "riktiga" tempen o vad den ligger på..? För de som plockar ut en jävla i helvetas massa hästar ur sina måste ju tycka att det är relevant information..? Eller???
Om man i Australiens öken kan bruppa runt med sin 1620cc stora GSX1400 som har helsystem, portad topp, kammar och PC3 utan extra kylning är jag inte ett dugg rädd att ta ur 130-150hk ur mina 1402cc.
Oljekylet är ju inte litet om man så säger.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |