Blå 14
fd Röd 1
Huu! Det blev nog ganska många igår
Vinterstart!
Om du tjatar så...
Skall du köpa beggad bilturbo istället för Biltemasaken eller skall du prova att laga biltema agget?
Hej!
Hoppas att julen varit bra själv känns det som man behöver gå på diet nu.
Har hunnit att planera resan nästa år lite grovt o den blir lååånnnggg.
Så här kommer planeringen
26/7 starta hemma i Åryd vid cirka 0.00 kör bron till Danmark sen färja Rödby-Puttgarden Tyskland ner genom Holland, Belgien, Frankrike sammanstråla med Richard (som kommer från södra Frankrike) innan tunneln sen till newbury o slagga hos Graham 150 mil
27/7 besöka Grumpy i london dyno bänkning bla. 10mil
28/7 från newbury till lands end o sen vidare norrut så långt vi kan troligtvis Bristol tyvärr motorväg 70 mil.
29/7 vidare mot moffat Dumfriesshire för att sammanstråla med resten av gänget på Buccleuch arms hotel. 50mil
30/7 10.00 från moffat förbi Glasgow passera loch lomond, glencoe, fort william, fort augustus, loch ness, ullapool och sen till inchnadamph 48 mil
31/7 körning till glenmorangie destilleriet sen john ogroates därefter tillbaka till inchnadamph. 42 mil
1/8 körning norrut på kustvägen genom Scourie Durness to tongue, lairg lunch på lairg highland hotel sedan körning upp för sidan av loch shin till laxford brige o sen tillbaka till inchnadamph. 27 mil
2/8 inchnadamph till moffat dumfriesshire 50 mil
3/8 moffat till newbury ev ace cafe london 54 mil
4/8 starta från Newbury därefter tunneln till frankrike, belgien, Holland, Tyskland, Danmark, Sverige o sen hem 150mil.
Cirka 650 mil totalt
Tror nog att hojen får stå några dagar efter den rundan .
Någon som är lika galen o vill hänga på ?
/Maveric
Ja du min käre vän, när jag tittar lite så e det ganska mastiga sträckor du tänkt avverka, om man e flera kommer nog folk kanske tycka att det e väl mkt efter nåra dar. Vrf inte åka ner till hoek van holland å ta färjan till harwich?? Du göt lätt resan på en dag, får lite tid att vila på färjan om så önskas å sen vidare... Känns ngt avigt att åka 200 mil söderöver för att sen åka 250 mil norröver..... Bara en tanke.. Jag håller lite koll va som händer här framöver.... // Roadrunner69
WOW!
En original K5... man kanske skulle ta ner K5 originalkläderna från vinden... ser ju riktigt bra ut!
Vinterstart!
Hemmabyggt slipon? Sånt gillar jag!
Låter du stackaren stå ute!!!! Hedning!
Vad tror ni om Pirelli Diablo däck?
En uppsättning för 1940kr inklusive frakt från UK.
De hade Diablo Strada med men då "bara" original 190 bredd bak... tänkte ev svåla på ett 200 däck och då är det "vanliga" Diablo som fanns.
Ja, för första året får mc:en stå ute, och då blev de en vargavinter?
Har bara en 6 kvm stor friggebod, urjobbigt å baxa in den, å till våren är den ju redo så fort vägen tillåter.
Nytt framdäck, olja, å bromsklossar bak, sen jäla i mej.
Strunta i 200 bredd! Hojen blir trögstyrd och tråkig. Du kommer att ångra dig.
Beställde.. jag poserar ju mest så det borde funka.
Nu vill jag meka... har beställt väskhållare och topbox också.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|