Köp den du tycker är snyggast. Tyvärr finns inte GSX1400 i färgen "Candy Academy Maroon".Jag ska kolla på och provköra en Bandit och en GSX 1400 nästa lördag.
YBD Glass Splash White, YBA Pearl Deep Blue No.2färgkoden till den blåa och vita färgen till en 2005:a Skulle jag vilja få tag på.
Tackar så mycket ?YBD Glass Splash White, YBA Pearl Deep Blue No.2
Som du skriver. Tvåans växel i lådan.Hej ! Nybliven ägare till en gsx1400 och har stött på problem. Började med att jag trodde att den ibland misstände, sen har det börjat komma tätare. Har nu lokaliserat att det endast sker vid hårdare belastning på 2ans växel (ingenting på någon annan växel). Alldeles som att den skulle hoppa ur en hundradels sekund för att sen hoppa i igen. Eller att man snabbt under gaspådrag tröck in kopplingen och släppte fort. Någon som har en idé vart man ska börja titta eller vart med om liknande? Mvh Pontus
Tycker de flesta hojar tickar om man lyssnar efter noga. Hur långt har den gått och när justerades ventiler senast?Hej,
Står i valet och kvalet att köpa en GSX1400 2003 som har ett ok grundskick men har ett tickande ljud på höger sida toppen. Verkstaden säger att dom inte hittar något och att det inte är ovanligt med ett högt mekaniskt tickande på Suzuki, är det fler som har det och kan bekräfta att det är ok?
Verkstaden som kollade på det sa att ventilerna var alla inom tolerans. Maskinen har gått ca3200 mil.Tycker de flesta hojar tickar om man lyssnar efter noga. Hur långt har den gått och när justerades ventiler senast?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|