heliac skrev:Då har både hoj och turbo inhandlats och därmed är bygget igång. Det är en GSX 1400 -02 som ska få fighterkläder och konstgjord andning.
lahi skrev:http://www.sandrpro.com/gsx1400turbo.htm Lite inspiration kanske? Om inte annat så kan du ju se lite av deras upplägg
Oj, ja, det har du rätt i... bortse från mitt tidigare inlägg! Hann inte kolla på bilderna innan jag var tvungen att sticka, så jag bara postade länken... Jaja! Heliac, bygg inte så...andersbrink skrev:...eller snarare hur man inte lägger upp sitt turbobygge. Jämför avgaskrökar, turbomontering, intercooler och rördragning och jämför med ett svenskt turbobygge. Med lite planering går det få det snyggt med väldigt mycket pulver.
du ärheliac skrev:Då har både hoj och turbo inhandlats och därmed är bygget igång. Det är en GSX 1400 -02 som ska få fighterkläder och konstgjord andning.
WestW skrev:Verkar tung och klumpig. Rakt fram får det nog stadigt dock
lahi skrev:Heliac, bygg inte så...
andersbrink skrev:
Precis, bygg som Andersson, Lahi eller Marklund!
Jonathan skrev:Nu blir jag väldigt fundersam..
Anar en viss ironi här.. eller tyckte du det såg ut som skit på riktigt
heliac skrev:Jo men nog såg det ganska "rörigt ut"...hade gått att göra det där en hel del snyggare. Men huvudsaken är ju att man är nöjd själv.
Jonathan skrev:Anar en viss ironi här.. eller tyckte du det såg ut som skit på riktigt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|