Nej du behöver inte ställa ventilerna nu. Tycker dock att du ska byta broms vätska och om du vet hur man gör så passa på att byta olja i gafflarna. Jag kör på 7100 oljan. Vet inte om 300 är så mycket bättre. Men sen så är byter jag olja ofta.
Någon som sitter o trycker på en motor till en k7/k8 i bra skick som de vill bli av med kan pm mig Vevlagret skar på min i helgen.
Usch va trist. Har ingen motor över men är lite nyfiken på om du fick någon förvarning. Som att motorn började ticka, knacka eller något annat ont missljud? Anledningen till att jag frågar är att jag har ett lite konstigt ljud i min. Har dock hört att det troligen är kamkedjesträckaren men man undrar ju. Anyways, lycka till.
Ingen som sitter på en uppsättning kinakåpor liggandes hela o rena Till en K8
Hej!
Bror min har varit ute hela eftermiddagen på en skön tur, men efter tankning och påväg hem så startar inte hojen...när man vrider på tändningen skall man ju höra soppa pumpen men det gör man inte. Den går runt på startmotorn men startar ej. Till saken hör att imobilzern blinkar plötsligt fast nyckeln sitter i.
Tacksam för tips.
Suzuki K7 3800mil
Kolla upp säkringarna är mitt första tips..
Tja!
Jätte konstigt det här med K7an...bror laddade batteriet och då gick den i gång som sagt, senare när han skulle köra samma dag så var det tillbaks på ruta ett..startar inte.
Han köpte nytt batteri i hopp att det var det som var kass, men inte heller det fungerade. Han har kollat säkringar och allt möjligt men lyckas inte hitta något fel.
Att få tag i en mekaniker för hjälp verkar helt omöjligt...tidigast på AVA MC är 13 augusti
Tips mottages tacksamt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |