Hade han fler? Bra pris? (kanske hemligt )GixxerTiger skrev:2631843Jag köpte av RoosRacing. Han levererar i slutet av veckan
Hade han fler? Bra pris? (kanske hemligt )GixxerTiger skrev:2631843Jag köpte av RoosRacing. Han levererar i slutet av veckan
neas skrev:2631858Hade han fler? Bra pris? (kanske hemligt )
GixxerTiger skrev:26318744500 ny! Han hade nog bara den som jag köpte tror jag. PMá och fråga.
Bike sålde ut för halva priset 3300kr, men den gick ju direktRoosRacing skrev:2634753Nya för det priset konmmer sällan !!!!!
Skall förbi Norrköping på Lördag morgon, ring mig så får vi best plats
070-4163014
neas skrev:2635262Bike sålde ut för halva priset 3300kr,
Silverryggen skrev:2635570Precis, ringde också, men de var slut ganska fort.... Kanske har en kontakt i staterna som har den dämparn, borde bli samma pris +-200 pix, återkommer om det,
Finns det intresse..? Har redan 3 st på listan isf..
Silverryggen skrev:2635570Precis, ringde också, men de var slut ganska fort.... Kanske har en kontakt i staterna som har den dämparn, borde bli samma pris +-200 pix, återkommer om det,
Intresse finns!Silverryggen skrev:2635570Precis, ringde också, men de var slut ganska fort.... Kanske har en kontakt i staterna som har den dämparn, borde bli samma pris +-200 pix, återkommer om det,
Det är Öhlinsdämpare som diskuteras, inte V&H system.Thyg0d skrev:2636010Jag ar med pa den ocksa...
3500 for ett V och H system ar ju riktigt nice...
Ar priset inkl frakt och moms eller tillkommer det??
Blir det ett jattepaket med alla system sa har jag kontakter
pa Nordtrafik.. iofs tar det 1 manad att fa hem systemen via bat men
det kostar $100 for en kubik plus lite avgifter sa det blir ju ratt billigt...
Sorry for avsaknaden av sv tecken btw...
Denna tyska skönhet påstår ägaren är en 86a...
skum färgsättning på den eller är det bara jag, mönstret...tanken?
Färgsättningen är 86 men "R"-et på tanken sitter på något vid högre upp än på min gamla 86a...däremot ska det vara samma tank på 86-87 enligt initierade källor (även om jag även hört motsatsen) men färgsättningen kan ju förvilla ögat.
Här är en annan 86a...ser inte tankmönstret annorlunda ut?
Det var olika tankar på svenska och tyska marknaden 85 och 86, sverige 19liters tank och tyskland 21liter
Kanske bara är vinkeln som får mig att undra...
Bilderna nedan visar ju klart tydligare skillnaden, jämfört med min då
import?
Då har man kollat igenom hela tråden och det var ju både läsvärt och tänkvärt. Har hämtat en 1100 från 1991 nere i tyskland och skall regbesiktiga fjärde april. Jag hade sannolikt missat skyltbelysningen om det inte varit för denna tråden. Jag tycker det är roligt att det finns så många som engagerar sig och tycker precis som mig att det är den ultimata hojen. Kul att det anordnas träffar och man får väl se omdet finns möjlighet att delta vid någon gixxerträff. Slänger in en bild på min hoj, (den ser ju ut som alla andra så klart).
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|