håkanbråkan
Ny medlem
Japp så är det, 2001.
Var o provsatt en -08 idag och upplevde att den var lite "rymligare" och att benen fick plats bättre vid tanken.
Grattis, den är snygg och snabb
Japp så är det, 2001.
Var o provsatt en -08 idag och upplevde att den var lite "rymligare" och att benen fick plats bättre vid tanken.
194cmJa där ser man, har oxå kollat efter en 2001-2003 för ev bankörning (jag har inte direkt råd o köra omkull min, det blir för dyrt så jag vill gärna inte köra omkull den). jag är 176, och rymms bra på min 08a, hur lång är du?
Tack. Tänk om föraren var lika snabb...Grattis, den är snygg och snabb
Kan vara så att du får rätt iallafall...Provade du en 954? Grattis till en gixxer, ja tror fortfarande att du hade trivts bättre med en 954 på bana Skulle alla dagar i veckan hellre kört min gamla 954 på bana än min K6 1000.
Kan vara så att du får rätt iallafall...
Har kört några mil och 750:n är för liten, blir för trångt med benen.
Blir till att hålla ögonen öppna för en relativt lågmilad 954 (finns inga på annons just nu) eller kanske en superduke.
Kan vara så att du får rätt iallafall...
Har kört några mil och 750:n är för liten, blir för trångt med benen.
Blir till att hålla ögonen öppna för en relativt lågmilad 954 (finns inga på annons just nu) eller kanske en superduke.
Tack för tipset. Den ser fin ut.Tips: "Honda CBR 954 RR Fireblade"
http://www.blocket.se/pitea/Honda_CBR_954_RR_Fireblade_60436334.htm?ca=11&w=3
Har än så länge endast kört några mil på gata och upplever att det kanske blir lite tokigt med växlingarna pga skarp knävinkel och så kommer knät ovanför inbuktningen i tanken där knät egentligen skall vara.Jag har kört med en gixxer 750 -00 de senaste fyra åren på bana och jag är 190 cm lång.
Funkar utmärkt att kasta runt när man kör och jag upplever den inte som "liten" när jag smiskar den runt runt med andra läderklädda personer som doftar ljuvligt av använt gummi.
Men på väg kan jag hålla med om att den känns liten, där känns CBRen nog mer "hemma".
Ägde även en -96:a Blade tidigare men den kändes mest STOR på banan, 954:an är förhoppningsvis smidigare.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|