AndreasNo
Bannad
hmm..de funkar allt dedär
MangeH skrev:2595945Satt ihop ljuddämparen i natt för att se hur det blev. Drog en liten snabbpolering också.
sx-pojken skrev:2597077snyggt gjort...
har du gjort den i mässing/ koppar??
mycket bra gjort iallafall...tigade du ihop allt plåt-grejs??
MangeH skrev:2597723Var borta och testade dämparen på bågen. Tyckte att den passade rätt bra. Ingen provstart ännu. Nu ska det bara svetsas dit ett fäste längst bak så jag kan skruva fast den med.
Jäkligt snyggt! Fast jag undrar också om det inte var snäppet vassare utan slutröret.MangeH skrev:2597723Var borta och testade dämparen på bågen. Tyckte att den passade rätt bra. Ingen provstart ännu. Nu ska det bara svetsas dit ett fäste längst bak så jag kan skruva fast den med.
niceMangeH skrev:2597723Var borta och testade dämparen på bågen. Tyckte att den passade rätt bra. Ingen provstart ännu. Nu ska det bara svetsas dit ett fäste längst bak så jag kan skruva fast den med.
MangeH skrev:2597723Var borta och testade dämparen på bågen. Tyckte att den passade rätt bra. Ingen provstart ännu. Nu ska det bara svetsas dit ett fäste längst bak så jag kan skruva fast den med.
HoOmer skrev:2598042Verkligen snyggt!!
Bara jag som trodde den skulle vara mkt mindre? Blev lite lurad av dom första bilderna.
zitor skrev:2597954vart gryyymt
lägg ut bild på dubb däcket såg det i bakgrunden på en bild
Paser skrev:2600474Snyggt!
Tycker helt klart att du ska lacka mattsvart.
matte_mannen skrev:2600581Ser bra ut, röstar också för svart!
Sitter själva "raiserskonstruktionen" bara med 2 centrerade m8?
Du får ju mångdubbla hålfastigheten om du tar två skruvar (1 upp 1 ner) under varje styrfäste, men det kanske du har?
Hur går det med isdäcken?
Blir ett sjukt ball byggge!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |