MangeH skrev:2601150Fick precis hem min mätare som jag ska ha istället för original. Visar allt utom varvtal men det är väl en vanesak. Lite mindre och smidigare iaf.
don_tomazo skrev:2601167Det hade jag tyckt var irriterande. varför köpte du inte en med varvtal i oxå?
MangeH skrev:2601252Jag visste det innan jag köpte den. Tyckte att den var relativt billig och en med varvräknare kostar nog en del. Försöker snåla lite...
#6 Limpan skrev:2601256Finns ju coola på lqt-racing.se annars med varvräknare och allt för runt 1500:-
madmagnus skrev:2601381alla har Acewell mätare.... dessutom ser mätartavlan på den runda ut som ett kinesiskt armbandsur från 80 talet.
designen på denna var betydligt snyggare. en sån vill jag oxå ha.
var köpte du den? pris?
MangeH skrev:2601391Ebay.de nätauktion.
Jag gav 663 kr inkl frakt från Tyskland. Helt okej.
MangeH skrev:2601150Fick precis hem min mätare som jag ska ha istället för original. Visar allt utom varvtal men det är väl en vanesak. Lite mindre och smidigare iaf.
matte_mannen skrev:2601595nice! vad har en för mått? ser lite stor ut, men svårt att avgöra på bilden...
540 st kvarMangeH skrev:2604275Körde i ett 60-tal skruv i bakdäcket idag. Bara 540 st kvar sen är båda däcken färdiga. Bör väl gå på en 15-20 min .
Slappa skrev:2604324Blir det nån extra tätning av nåt slag eller skruvar du bara i bultsen o kör eller?
Atlas skrev:2604327Hade en likadan på min kawafighter!
SKITDÅLIG!!! Sorry!
Det var glapp här och där, urtavlan "mätaren" är för stor och svår att dölja!!
Kvaliten suger alltså!
Ett tips till dig är att du bör vara JÄVLIGT försiktig då du monterar den..
Mätaren tål NADA..
Lycka till.
P.s
Hade tyvärr inga andra bilder..
Finnishstallion skrev:2604365hur är det med isdäcken. du har satt skruvarna på rad men får man inte bäst fäste om man sätter dit dem lite hur som helst. Novis på det här med isracing men läst det ngnstans här. Bara så att du vet om inte de däcken skulle fungera
MangeH skrev:2604275Körde i ett 60-tal skruv i bakdäcket idag..
MangeH skrev:2613283Då var gaffelkronan på plats! Tyckte att den blev lite bättre som svart.
Styre beställt. Kommer nästa vecka.
Ursäkta den dåliga bilden...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |