Nej, det finns av förklariga skäl inga effektbegränsade klasser, bara att bänka alla hojar skulle ju ta hela helgen. Så nej, en gammal racehoj är det inte av den anledningen iaf. Men hur tvärsäker är du på att den inte är såld första gången i ett annat land? Alla Suzuki är ju import, frågan är ju bara för vilken marknad den tillverkades i Japan.Det är 10 ägare på den. Jag tänker att kan det vara så att personen som har den nu inte vet om det. Man tycker att han bör veta sånt. Han har haft den i 5 år och är väldigt motorcykelintresserad. Den är inte import utan svensksåld. Funderar lite på varför man skulle vilja ha en nedstrypt hoj till 78 kw. Försäkringen är väl den samma. Hur ser det ut om man tävlar? Är det någon anledning att minska på effekten?
För mig blir det lite problem eftersom jag inte vet vilken sladd som ska knipsas. Hur blir det sen med besiktningen osv ?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |