Nej, det finns av förklariga skäl inga effektbegränsade klasser, bara att bänka alla hojar skulle ju ta hela helgen. Så nej, en gammal racehoj är det inte av den anledningen iaf. Men hur tvärsäker är du på att den inte är såld första gången i ett annat land? Alla Suzuki är ju import, frågan är ju bara för vilken marknad den tillverkades i Japan.Det är 10 ägare på den. Jag tänker att kan det vara så att personen som har den nu inte vet om det. Man tycker att han bör veta sånt. Han har haft den i 5 år och är väldigt motorcykelintresserad. Den är inte import utan svensksåld. Funderar lite på varför man skulle vilja ha en nedstrypt hoj till 78 kw. Försäkringen är väl den samma. Hur ser det ut om man tävlar? Är det någon anledning att minska på effekten?
För mig blir det lite problem eftersom jag inte vet vilken sladd som ska knipsas. Hur blir det sen med besiktningen osv ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |