Bra jobbat.
Men rejset med BMW'n med 500hk är en gåta. Bilen ser knappt ut att ha 82hk under huven. Den bjuder inte på något motstånd alls
Nissan bilen var lika slö den, tråkigt för bilägaren.
Mötet med Lambon var det som var roligast, men vem är det som pratar i bilen, låter som en riktig bilnörd som inte alls vet vad han pratar om.
En fråga har jag ändå, 7:23 in i filmen vrålar det bara till. Är det Flash Gordon eller är det en turbo hoj ?
Jo jag var inte riktigt med när de drog iväg med visiret öppet och helt fel växel, men sen kom jag igångBra jobbat.
Men rejset med BMW'n med 500hk är en gåta. Bilen ser knappt ut att ha 82hk under huven. Den bjuder inte på något motstånd alls
Nissan bilen var lika slö den, tråkigt för bilägaren.
Mötet med Lambon var det som var roligast, men vem är det som pratar i bilen, låter som en riktig bilnörd som inte alls vet vad han pratar om.
En fråga har jag ändå, 7:23 in i filmen vrålar det bara till. Är det Flash Gordon eller är det en turbo hoj ?
Riktigt roligt att höra, första filmsnutten jag klipper ihop. Märks att man hellre är ute i garaget än att klippa film, finns massor med material men tänkte att tar man några minuter av varje sak kanske folk inte lessnar allt för mycketSkön film! Kul och underhållande rakt igenom =)
Jag skyller på att det var länge sen jag var och snurrade på bana, samt grymt tokig drevning för den banan... 19-39 är kanske inte optimalt...Fränt att sätta lite bilfolk på plats, racet med Lambon såg jämnt ut dock, om de inte fumlat och släppt av...men det är baksidan med hårt vässade bilar, det är inte många gånger man får åka hem med hel bil.
Som banhoj sätter vi dock ett stort fail på turbohojar, såg lite trist ut om man får vara lite fyrkantig...mest avslag å trotteljoddel. Men det är nog inte en lek att hantera turbohojar när det är böjar inblandat heller.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|