Gsxr 1000 Turbo, sammanfattning av året

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Allt är till salu för rätt pengar :gnissla

Skicka mig ett pm med telenummer om du är seriöst intresserad så hör jag av mig...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Riktigt nice film och grymt kört! men som du nämner själv är midlanda väldigt liten för en turbohoj.
 

RaZoR

Snabb Sporthoj.com'are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jeppis/Finland
Hoj
Samma vikt/effekt förhållande som en R1:a men 100 kilo lättare
Riktigt roligt att se filmen, funderade om ni körde mot Björk han med Supran på eventet?

Björck kom ju ut med bänkpapper nyligen och den ger hela 1294 hk på bakhjulen. Så egentligen borde Supran ha mera eller lika effekt som UGR lambon hade med tanke på att dom uppger motoreffekt 1500 hk.

attachment.php
 

Bifogat

  • 27.jpg
    27.jpg
    87.2 KB · Visningar: 722

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Riktigt roligt att se filmen, funderade om ni körde mot Björk han med Supran på eventet?

Björck kom ju ut med bänkpapper nyligen och den ger hela 1294 hk på bakhjulen. Så egentligen borde Supran ha mera eller lika effekt som UGR lambon hade med tanke på att dom uppger motoreffekt 1500 hk.

attachment.php

Hehe, fräsig effektkurva :D
400 hk vid 5500 varv och 1200 hk vid 6500 varv. Det är ketchup det :tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Riktigt roligt att se filmen, funderade om ni körde mot Björk han med Supran på eventet?

Björck kom ju ut med bänkpapper nyligen och den ger hela 1294 hk på bakhjulen. Så egentligen borde Supran ha mera eller lika effekt som UGR lambon hade med tanke på att dom uppger motoreffekt 1500 hk.

Jag var och frågade Björk vid två olika tillfällen men han ville köra mot bilar istället, och efter halva dagen började den trycka olja från vevhusventen så då packade han ihop och rullade hemåt...
 
Last edited:

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Problemet med bilar är väl som vanligt att kunna få ner effekten i backen. Det är där hojen har det stora övertaget. :)
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Problemet med bilar är väl som vanligt att kunna få ner effekten i backen. Det är där hojen har det stora övertaget. :)

Jag spann upp till 240kmh så vilket övertag menade du:va
Tommy spinner inte där hjular det istället:yoparty
 

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Ort
Örebro
Hoj
R1
Jag var och frågade Björk vid två olika tillfällen men han ville köra mot bilar istället, och efter halva dagen började den trycka olja från vevhusventen så då packade han ihop och rullade hemåt...

Synd att han inte vågade ställa upp.

Skulle vara kul att se Supran förnedras av dig. Supran skulle få en given placering i detta rejs och det skulle inte vara förstaplatsen.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top