andersbrink
hasenfrasen
E-2 topp och ingen epoxy? 30/26 eller 31/27? Jag har en S-2 liggandes, aka DOT-topp, om du letar 5 hästar till.
Yes sir, Bandit 2003 topp =)E-2 topp och ingen epoxy? 30/26 eller 31/27? Jag har en S-2 liggandes, aka DOT-topp, om du letar 5 hästar till.
Hena blocket och putsa kolvarna, slabba ihop igen och ställ ner laddet 0,5 bar. Tror du har hittat smärtgränsen för de ingående komponenterna.
Det var som värst på kolvarna som hade fått mest bränsle. Har i en flaska Redline i mettis fatet =)var det dom med mest skador ,som gick 100grader varmare , så är det nog bränslebrist tror jag,
angående methanolen så pytsa i lite redline si1 alkohol ,
brukar ha det till e85 snurran ,e85 också är tort o inte så smörjande , borde funka på träsprit med ,
"bara en tanke"
Glöm bara inte att grada av för de två främre oljerörens o-ringar i toppen. JÄLA frustrerande att hitta avnypta gummiflagor från o-ringarna efter montering av topplocket. Kladdigt blir det också!Lite mer gjort i helgen =)
Härre j-ar va bra med mos!!
Ang att Metanolen tvättar bort oljefillmen så undrar jag vilken olja du kör? Jag utgår från att du kör en olja som är lämpad för sprit.
Det var en teori som jag hade, men det kan likaväl varit för tight kolvspel som gjorde skada på kolven. Kör lagom fet lambda 0,65
Använder världens bästa olja ifrån Biltema hehe
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |