...
265 står det på cbr 03 regpapprena att dom gör
en r6 gör runt 280-285 på mätaren
samma med suzuki
min första strypta gjorde 210 på mätaren suzuki gsxF 600
var dock en 98 med trottel som,
så en nyare borde gå fortare om man får strypa dom
strypte den såhär:
borrade hål i trottlarna : och då händer såhär : när man kommer upp på ett visst varvtal så sjunker dom så max varv var runt 10 000.. denna strypning ger dock ingen effekt förlust alls från 0-10 000 varv och är/var tillåtet att göra oxå om dom inte ändrat ngt nu, om du skall köpa en äldre hoj så kan du göra så =) ,
tror inte man får strypa nyare insprutar hojjar
och självklart skall du ha suzuki =)
265 står det på cbr 03 regpapprena att dom gör
en r6 gör runt 280-285 på mätaren
samma med suzuki
min första strypta gjorde 210 på mätaren suzuki gsxF 600
var dock en 98 med trottel som,
så en nyare borde gå fortare om man får strypa dom
strypte den såhär:
borrade hål i trottlarna : och då händer såhär : när man kommer upp på ett visst varvtal så sjunker dom så max varv var runt 10 000.. denna strypning ger dock ingen effekt förlust alls från 0-10 000 varv och är/var tillåtet att göra oxå om dom inte ändrat ngt nu, om du skall köpa en äldre hoj så kan du göra så =) ,
tror inte man får strypa nyare insprutar hojjar
och självklart skall du ha suzuki =)