Kortare historik; Jag köpte knarren för snart 5 år sedan. Original förrutom Yoshimura och dynojet-kit. Dock tappad åt båda hållen och riktigt knasiga (läs idiotiska) modifieringar av elsystemet. Dessutom tyckte jag den var rackarns så ful med blå fälgar och neonrosa dekaler osv. Jag köpte den för att ha ngt att övningsköra på och då måste man ju ha minst 1100cc sade en god vän till mig
Att ta körkort tog ju låång tid. Alltså inte effektiv tid men att faktiskt ta sig den tiden. Så när hojen var hel så hade jag inget körkort och när jag började riva hojen så tog jag körkortet = nu har jag brådis med att få ihop hojen!
Kåporna åkte bort, kåpram, bakram och en massa annat bjäfs med. Fälgarna lackades mattsvarta (2K), tank likaså fast med pulver. MT03-lyse, Acewellmätare och r1 -04 cuts är inhandlat. Original styrkronan fick ett par risers och snik-styre inhandlades likaså.
Så nu pågår tillverkning av fäste för nya mätaren och framlyset. Bakramen punktas ihop så snart jag har fått kläm på hur jag skall få till en ny batterilåda.
..sen är det ju bara resten kvar
Att ta körkort tog ju låång tid. Alltså inte effektiv tid men att faktiskt ta sig den tiden. Så när hojen var hel så hade jag inget körkort och när jag började riva hojen så tog jag körkortet = nu har jag brådis med att få ihop hojen!
Kåporna åkte bort, kåpram, bakram och en massa annat bjäfs med. Fälgarna lackades mattsvarta (2K), tank likaså fast med pulver. MT03-lyse, Acewellmätare och r1 -04 cuts är inhandlat. Original styrkronan fick ett par risers och snik-styre inhandlades likaså.
Så nu pågår tillverkning av fäste för nya mätaren och framlyset. Bakramen punktas ihop så snart jag har fått kläm på hur jag skall få till en ny batterilåda.
..sen är det ju bara resten kvar
Bifogat
Last edited: