Berra brus
Tja varför inte
Då har du inte åkt riktig hoj
Jo åkt har ja !
Men ja har inte kört . Å ja äger en gammal å liten 125:a sporthoj men de räknas inte riktigt.
Då har du inte åkt riktig hoj
Synkning kan göra mer nytta än du tror, det har jag sett exempel på. Grymt irriterande med hojar som vill slockna i korsningar och vid rödljus, så skall det inte vara, 600 eller ej.
Gjort några andra förändringar, avgas, bestyckning? Hade samma problem på en äldre GSXR pga av att nålarna var höjda ett snäpp för mkt. Samma fenomen, fast den fick ju för mycket. Insugningsgummina hela och utan sprickor? Tycker det låter som att den kan ta tjuvluft.(Kan sraya lite startgas på dem med motorn igång och se om tomgången ändras). Kolla chokens funktion, sett när den bara chokar på tre förgasare och inte alls på den fjärde. Kan ju hänga sej så att den chokar lite på en (eller två) förgasare.
Tror mest på de förslag du redan fått annars.
Lycka till!
slipon sitter e monterat kom jag på å vad jag vet är den inte ombestyckad efter det. för det måste man väl göra för att den ska gå optimalt:
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari