Ja, det skulle inte vara helt fel med en sån...
Kan ingen tillverkare släppa en modern gat-tvåtakt?
KTM har ju tydligen lyckats lösa avgasbiten på sina tvåtktare.
Ska vi behöva vänta på att Allen Millyard svetsar ihop två eller tre KTM trehundror?
(jag tror inte man behöver en 1200cc tvåtakt, så fyra är att överdriva, vilket han IOFS gillar....)
Nej, det har dom inte. Dom har löst problemet att få hojarna godkända och gatlegala sedan vill ju ingen köra hojarna i det utförandet.
Jag har spelat Lars Ekborg, Roffe Bengtsson m fl från den tiden för mina nu vuxna barn, de trodde jag skojade när jag sa att det gick som underhållning på radio och TV.Snart får man väl höra att Benny Hill är sexistisk.
Nej, men vem fan kör någon hoj i orginalutförande då?
Det finns styrenheter och alternativa mappningar till alla fyrtaktare också.
Boris verkar ju ha löst det där med mappningen av KTM
För att inte tala om Johnny Bode. (reservation för stavning)Jag har spelat Lars Ekborg, Roffe Bengtsson m fl från den tiden för mina nu vuxna barn, de trodde jag skojade när jag sa att det gick som underhållning på radio och TV.
Finns å Youtube bl a.
Lite mildare men ändå omöjligt idag var ju Karl-Gustaf Lindstedt.
Kort sagt inser man att kräsen blir utan. ?Kvinnor. Som liten snoris innan skolåldern gillade jag bara Inga-Lill på daghemmet Humlan i Sundbyberg. Hon hade långt rakt brunt hår, kastanjebrun hy, underbara ljusbruna ögon, och luktade otroligt gott. Hon var väl runt 20 år, jag kanske 5-6. Kärleken var dessvärre ganska obesvarad annat än att jag fick en kram ibland. Och just det, vi får inte glömma ABBA-Agneta, hon var också på min korta lista.
På senare år har jag 'lärt' mig gilla fler typer av kvinnor. Personlighet är väldigt viktigt, men inte allt. Utseendet måste också finnas, men jag uppskattar fler varianter av frisyrer och ansikten dessa dagar än i mina yngre år.
Så detta med ålder, det är inte lika viktigt längre. Då jag själv är över 50 nu har jag konstaterat att det faktiskt finns kvinnor en bra bit över 50 som jag skulle kunna tänka mig, dvs om dom tagit "väl hand om sig". Kanske är dom inte lika många som dom från 30-uppåt, men jag har märkt hur mina ideal blivit mer ... flexibla.
Jag tänker mer, att det får fan vara något riktigt extra, om man ska orka bry sig.Kvinnor. Som liten snoris innan skolåldern gillade jag bara Inga-Lill på daghemmet Humlan i Sundbyberg. Hon hade långt rakt brunt hår, kastanjebrun hy, underbara ljusbruna ögon, och luktade otroligt gott. Hon var väl runt 20 år, jag kanske 5-6. Kärleken var dessvärre ganska obesvarad annat än att jag fick en kram ibland. Och just det, vi får inte glömma ABBA-Agneta, hon var också på min korta lista.
På senare år har jag 'lärt' mig gilla fler typer av kvinnor. Personlighet är väldigt viktigt, men inte allt. Utseendet måste också finnas, men jag uppskattar fler varianter av frisyrer och ansikten dessa dagar än i mina yngre år.
Så detta med ålder, det är inte lika viktigt längre. Då jag själv är över 50 nu har jag konstaterat att det faktiskt finns kvinnor en bra bit över 50 som jag skulle kunna tänka mig, dvs om dom tagit "väl hand om sig". Kanske är dom inte lika många som dom från 30-uppåt, men jag har märkt hur mina ideal blivit mer ... flexibla.
Kort sagt inser man att kräsen blir utan. ?
Kärleken var dessvärre ganska obesvarad annat än att jag fick en kram ibland.
Kvinnor är som Italienska motorcyklar, vackra, sköra, och rätt som det är brinner en säkring
Som en kinesisk motorcykel.Och det är dom bra kvinnorna, dom andra är värre, dom kommer med halva proppskåpet bränt redan vid leverans
Rättsystemet och juridik handlar tyvärr inte om att ha rätt, utan att få rätt. De ofantligt låga straffen för grova brott är ju också anmärkningsvärda. Kollat några true crime serier på Netflix och i USA lägger man inte fingrarna emellan på straffskalan.I fallet som sänkte mitt förtroende vann målsäganden, trots svajigt vittne och egna utsagor som ändrats tre gånger under resans gång. En oskyldig människa dömdes.
På trådämnet? Det är mycket som ändrats bland mina åsikter, det mesta tror jag. Känner att det är ett sundhetstecken. Desto mer jag lär mig, desto mindre inser jag att jag kan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|