Gubbsjuk..

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Klart man är.. (gärna skoluniform, flätor och tandställning)..

Men vad kallar man en kärring som jagar unga pojkar.. tantsjuk?
Och unga grabbar som tänder på äldre damer?
Kanske är små tjejer som älskar äldre män.. gubbsjuka?

.. :va ..

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Småtjejer som älskar äldre män? Det kallas nog pedofildrömmar, men jag tror inet att det finns på riktigt. :näsblod

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är snarare ett sundhetstecken att man har lika bra smak nu som för 15 år sedan.

ADA

ADA
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
FireBlade 97 & YZ450F-03
Kärring som jagar ungt finns på riktigt personifierat i Mona Seilitz

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Skillnaden är nog den att det är gamla gubbar som jagar unga tjejer.
Men för gamla kärringar blir problemet det omvända, dom blir jagade av en massa smågrabbar som sett M.I.L.F-hunter :gnissla

Gabor

Guest
Skillnaden är nog den att det är gamla gubbar som jagar unga tjejer.
Men för gamla kärringar blir problemet det omvända, dom blir jagade av en massa smågrabbar som sett M.I.L.F-hunter :gnissla

Det finns många unga tjejer som hellre vill ha en erfaren man, så de oerfarna pojkar blir kvar...som då i sin tur blir tvugna att jaga vad som blir kvar på marknaden...:)

Är det ett problem att bitter kärringarna blir jagade, tycker snarare att de borde bli smickrade..:D

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Äldre kvinnors dragning till unga män har inte erhållit något öknamn, och detta enkom på grund av den sociala acceptans detta fenomen har, till skillnad från äldre män i samma sits. En nedrans orättvisa, som förhoppningsvis ändrats när jag blir gubbe ;-)

/perris

Gabor

Guest
Äldre kvinnors dragning till unga män har inte erhållit något öknamn, och detta enkom på grund av den sociala acceptans detta fenomen har, till skillnad från äldre män i samma sits. En nedrans orättvisa, som förhoppningsvis ändrats när jag blir gubbe ;-)

/perris

"Gubbsjukan," myntat av bitter kärring som just insett at hon blivit ersatt ev en MYCKET yngre, attraktivare, sötare, snyggare, sexigare, villigare, samt rikare ung kvinna som vet hur hon ska ta hand om en man. :tungan

PalleR1

På 1000cc sen -96
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
R1 -05
"Gubbsjukan," myntat av bitter kärring som just insett at hon blivit ersatt ev en MYCKET yngre, attraktivare, sötare, snyggare, sexigare, villigare, samt rikare ung kvinna som vet hur hon ska ta hand om en man.

Helt riktigt. För att dra en paralell. Jag har ägt en FZR1000. Den var mycket bra i början på 90-talet men inte fan vill jag åka på den nu. :tummenupp

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Det hela är väldigt enkelt, vill man lära eller bli upplärd... :)

Med åren kommer erfarenheten och även självsäkerheten (inbillar jag mig iaf), måste vara nått sånt ju. Fast en gång säl i sängen kanske alltid säl i sängen :va

Man är inte äldre än vad man gör sig :D

Sen att män rent generellt är kåtare än kvinnor gör väl att det alltid är vårat fel, vad det är som har hänt. Jag menar, har du en tjej som är otrogen så är det för att du har kollat på nån annan så hon blev tvungen att knulla nån annan, bara för att förekomma dig t.ex.. :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC