Hälsa med knuten näve?

Smagatusk

Guest
Haha, det var såklart på eget huvud man slog ;) Glömde bort att jag var på Sporthoj där man ska misstolka allt som misstolkas kan :krama

Och jag glömde att folk på SH inte fattar ett skämt om man inte använder en smiley.

Nä, jag fattade vad du menade. Men jag ska börja med det från och med nu att om jag sett snuten ska jag knacka folk i huvet. - Tjena, Janne! Snuten har kollar folk där borta. *knack-knack i pannan*

Last edited:

Enkie

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
ZX-7R -97, R1 -10, 888 -93
Just sådana här frågor ägnas på tok för litet tid åt vid körkortsutbildningarna. Liksom hur torrgasade vid rödlyset ska utföras på ett bra och korrekt sätt.

SubSub

Medlem
Gick med
19 Aug 2013
Hoj
-?-
Jag fick för mig att highfivea en sån där rödorange-randig flärp som står vid vägarbeten, jag hade fått för mig att dom borde vara lite mjuka av säkerhetsskäl. Det var den inte alls :crash

Det är väl en definitionsfråga. Mjuka för en bil, mindre mjuka för en hand. :)

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Fylletråd? För vad den handlar om är helt obegripligt.

Spontant låter det som att några hojåkare i din omgivning läst och sett för mycket av Breivik och börjat härma han.
]

Jaha du Viktor L, det är väl inte första gången jag startar en helt ovidkommande, förvirrad tråd om typ ingenting? Men vet du vad? Det är det fan mig värt när man får såna svar som det från Jörgen Karlsson.

Och mina närmaste KÖRpolare blev smått förnärmade av ditt inlägg men viftade bort det med att du är ung och tyckte det var synd att dom inte kunde hänvisa till direktör Stava med Kalle Sändare. Själv skulle jag aldrig ta till den kopplingen.

Och nu till 10,000:- frågan?

Blir det fler irrelevanta trådstarer under 2016 ?

Ja du Viktor? Sportbike håller ett hagelgevär mot min armbåge så det är föga troligt.

Men det kan hända

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...