Hälsa på motorväg, WTF

Bojjarn1

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Hoj
KTM 660 SMC -05
Är du en sådan som inte säger något om du stöter in i någon av misstag på stan? Det är ju så jobbigt att öppna munnen menar jag :7peta

Var det den bästa liknelse du kunde komma på? :va

Oftast stöter jag inte in i lika många människor när jag är inne i stan som jag möter hojar när jag är ute och kör.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Som lösning på detta dilemma förespråkar jag att vi från och med nu bojkottar alla former av vinkande som straff för dessa vinkhuliganer! :mad: :mad: :mad:
Stoppa vinkhuliganismen nu!!!!

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Kul att tråden inte självdog första timman. :tummenupp
Känner mig även ärad över att jag hamnade i "tidningen".

Problemet är inte att jag inte kan vinka, utan att jag inte pallar ha koll på mötande trafik. Dagdrömma ska man göra i sin egen fil, inte på motsatt vägbana.

Hoppas ni ger fan i att vinka på mig när ni möter mig på E45 i fortsättningen. Om ni fortsätter vinka, så kommer jag att börja tuta, så tänk er för innan ni vinkar. :)

Övriga vägar: hälsa gärna!

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Jag vinkar bara till alla som är med i forumet, resten skiter jag i.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Varför hälsa custom pöbeln aldrig ? Är de för feta för att lyfta upp sina feta armar eller vad ? Den där "fan jag sket på mig" minen sitter alltid påklistrat känns det som, men det är ju bara så de ser ut inte så att de verkligen sket på sig...så de kan väl lyfta upp armen ju ? Det tycker jag är ett MYCKET större problem än hälsningslösa motorvägar. Vi måste skriva insändare och gå man ur hus för att får ordning på det där jävla ofoget.

n_andersson

Sporthojsnörd
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Night Rod. kawa 450
Varför hälsa custom pöbeln aldrig ? Är de för feta för att lyfta upp sina feta armar eller vad ? Den där "fan jag sket på mig" minen sitter alltid påklistrat känns det som, men det är ju bara så de ser ut inte så att de verkligen sket på sig...så de kan väl lyfta upp armen ju ? Det tycker jag är ett MYCKET större problem än hälsningslösa motorvägar. Vi måste skriva insändare och gå man ur hus för att får ordning på det där jävla ofoget.

Prova att köra skottkärra men en hand så förstår du...

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
När man åkte retta så hälsade alla, men nu när man åker motard hälsar aldrig någon. Förutom några mopeder...
Bara jag som har det problemet? :va

Jimmye RD

Medlem
Gick med
1 May 2010
Hoj
YAMAHA RD 350 YPVS 84 blå-vit
Att vinka eller resa framhjulet för mötande mc förare tillhör mc kulturen Thats it! :fakta
Så har det varit sen decennier tillbaka!

zx12r-surfer

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
KTM ADV 1190R-14, zx12r-01 (såld), Z1000SX-12 (såld)
Jag brukar skämmas och garva lite när jag kommer på mig själv vifta med vänsterhanden till hojar när jag är ute och kör - i bilen! :dummer:rodnar:D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!