Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.Hälsar inte på nån, den som hälsar på mig kör jag efter och dödar, faktiskt.
Jag tycker det är jobbigt med alla som hälsar hela tiden.
Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.Hälsar inte på nån, den som hälsar på mig kör jag efter och dödar, faktiskt.
Speciellt de som varnar för polisen, liksom precis som att jag bryr mig eller? Vafan ska snuten göra hade de tänkt? Ta fast mig? Jodå, det låter väldigt troligt att de tar mig.Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.
Jag tycker det är jobbigt med alla som hälsar hela tiden.
exact.Speciellt de som varnar för polisen, liksom precis som att jag bryr mig eller? Vafan ska snuten göra hade de tänkt? Ta fast mig? Jodå, det låter väldigt troligt att de tar mig.
Kör ifrån dem hur lätt som helst, på bakhjulet, fo' real.
Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.Någon mer än jag som har sett att de sportåkare som har "talang nog" stegrings-hälsar? ... Är jäkligt trevlig, men det är inget jag uppmuntrar till på allmäna vägar. :O Men visst hälsar man! Om man kan!
Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.
Upp på bakan och hala fram långfingret, så gör tuffingarna.
Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.
Upp på bakan och hala fram långfingret, så gör tuffingarna.
Hmm, jag tycker att det är sporthojförare som är dem som hälsar mest Custom-piloter är det väl varannan i snitt som hälsar och motarder/grusbusare möter man sällan då man är ute och kör
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|