Hämnd eller vad du vill kalla det...

Gabor

Guest
HAhAHAHAH, den där gubben har man sett mååånga gånger åka runt på sin fula moppe.

Han var förövrigt påväg att ta mina MC-handskar förra sommaren, tur man såg det och gick fram till hojen och fråga vafan han höll i mina handskar för. Fick inget direkt svar så jag ryckte till mig handskarna och sparka ut pantburkarna för han (omoget jag vet, men han fick bara lite att göra).

Kan det vara ett sk "original", som finns i varje by ? Kanske inte har alla indianer i kanoten, å då går det i alla fall inte att resonera med honom.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Det var väl ändå för lam hämnd tycker jag.
Du kan väl iallafall leta upp och sticka en kniv i däckssidan på hans moppe eller nåt så han får lite ekonomiskt lidande(och träning då han lär få gå, men det är väl mest troligt en tjänst så låt bli att sticka kniven i däcket kanske?).

resultatet av de skulle bara innebära att burkgubben snor ett däck från närmaste skottskärra.

Du är då inte medveten om att 95% av alla "burksamlare" innehar en större förmögenhet och är inte ekonomiskt beroende. :7peta

stämmer nog hyffsat bra BurkOla i Norrtälje köpte en ny opel på 90talet med rena burkpengar bor i villa å allmänt snål då jag bara sett hans fd fru köra bilen å han på en sliten moppe.. (hur jag vet detta? jo min mor jobba förut som dagmamma å hon hade BurkOlas son ibland på dagarna)
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
HAHAHA fy fan:D texten är skriven helt ljuviligt. sen att historien är sjukt jävla rolig (trots att dett handlar om din hjälm) är bara en bonus:D

klockren hämd tycker jag... jag antar att du inte hade någon lust att sätta den på skallen och se glad ut.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top