Händer mycke skit i Norrköping nu.

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Fan vilken månad det varit här i norrköping. Först mordet på pizzerian. sen idag är den en snubbe som tar livet av sig. Först tänder han eld på sig själv o sen hoppar han från en bro ner i motala ström mitt i city

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
mjukis skrev:
Varför hoppa han i plurret?....
Faktiskt det första jag tänkte på också. Får ju lov att bestämma sig, eld & vatten går ju inte ihop. Och vad jag vet är det väl ingen bro i Norrköping som man hoppar ifrån för att ta livet av sig, vad kan den högsta vara 5m?
Nä killen borde läsa på:

Bifogat

• suicide1.jpg
    suicide1.jpg
    23.4 KB · Visningar: 163

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Det har ju hänt en jävla massa skit i Norrköping ett bra tag nu, Palace branden t.ex & alla knark grejer & våldtäckter i svarttaxin m,m

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag skulle också vara deprimerad om jag hade bott i Norrköping. Jag hade en jobbarkompis därifrån, bara dialekten fick mig att vilja göra slut på lidandet.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Last edited:

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
Johan skrev:
Faktiskt det första jag tänkte på också. Får ju lov att bestämma sig, eld & vatten går ju inte ihop. Och vad jag vet är det väl ingen bro i Norrköping som man hoppar ifrån för att ta livet av sig, vad kan den högsta vara 5m?
Nä killen borde läsa på:

:rofl :rofl :rofl
Klockrent med instrux.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Johan skrev:
Nä killen borde läsa på:

Norsholmsbron :mattias

(ligger i alla fall i kommunen)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
lorkan skrev:
:va

Aa det där röda blodet ser riktigt äckligt ut . :va
Tycker inte du att instruktioner i hur man ska ta livet av sig obehagligt? Det handlar inte om de röda pilarna som du misstar för blod utan budskapet i bilden.

Itacha75 skrev:
Vi bor i Sverige där det mesta anses stötande. Då även landets flagga inkluderat i många fall.
Anser inte bidlerna är stötande men obehagliga. SJälvmord är något fruktansvärd tragiskt i min bok.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Gustav O skrev:
Tycker inte du att instruktioner i hur man ska ta livet av sig obehagligt? Det handlar inte om de röda pilarna som du misstar för blod utan budskapet i bilden.

Anser inte bidlerna är stötande men obehagliga. SJälvmord är något fruktansvärd tragiskt i min bok.

Uhm, jag tror inte "instruktionerna" är särskilt seriösa, finns så vitt jag vet ingen "Hur du tar livet av dig på bästa sätt"-bok, bilden var rätt rolig, jag tänkte mest på tycksyndommig-människor som håller på och skär sig lite i armen för att få uppmärksamhet.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
lorkan skrev:
Uhm, jag tror inte "instruktionerna" är särskilt seriösa, finns så vitt jag vet ingen "Hur du tar livet av dig på bästa sätt"-bok, bilden var rätt rolig, jag tänkte mest på tycksyndommig-människor som håller på och skär sig lite i armen för att få uppmärksamhet.
Alla är vi olika.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
lorkan skrev:

Kanske inte en bok men däremot många hemsidor.
Och att dra alla över en kam och säga att folk skär sig för att få uppmärksamhet är trångsynt. Uppmärksamhet är nog den mest ovanligaste orsaken varför folk skär sig.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...