Här kommer flickan med världens dyraste körkort!!!

Pöh... bara 36? Mitt gick på strax under 42000 men värt varenda krona...
Själv är jag bara ännu fattigare än innan men MYCKET lyckligare :banana:banana:banana

Kör försiktigt och fortsätt öva nu! o välkommen!

Värst va dyrt det är för tjejer att ta mc-kort. Har de en annan prislista för er eller? :tungan

Det är bara pengar ;) Du kan ju dessutom trösta dig med att du under de nästkommande 10 åren kommer att spendera mycket mer på hojåkandet än så. Kortet är bara den första av många utgifter, men skoj är det!

Jo, körkortet är ju den lilla utgiften med hojåkat. :död
Det går åt en hel del pengar på utrustning och hoj, för att inte tala om bensin. Jag bränner lätt några tusen i månaden bara på bensin. :gnissla

BMW F800s/st/r finns med låg sadel, och de är tokbilliga att försäkra via BMW märkesförsäkring.
Förstår verkligen inte varför det inte är en mer poppis hoj???

Värst va dyrt det är för tjejer att ta mc-kort. Har de en annan prislista för er eller? :tungan

Ja eller så är det så att det är trevligare att ha en brewd att ha lektion med än nån båj så att säga ;) kan vara så...
fast för min del var det nog att jag aldrig kört moppe, åkt bakpå eller knappt cyklat och har ingen balans alls och det tog många många timmar att öva på manöverbanan för att inte sätta ner foten vid krypkörningen.

Väntar med spänning på den obligatoriska artikeln i aftonfabeln med namnet "Bidrag till kvinnor som vill ta MC-kort!1!1!!1"

Grattis till kortet, tur att du är glad för att spendera pengar, det kommer bara gå utför nu :hihi:hihi
Seså, köp nu min ER6N så jag kan köpa banhoj! :banana

Grattis till lappen och välkommen på sh.

Fick tillfälle att köra er6f tidigare under säsongen när min svägerska skulle övningsköra. Min åsikt är att det är en lämplig hoj att börja med och den är oförskämt billig att försäkra. Min svägerska som är trettio fyllda och inte har körkort än fick en helårspremie på 1532:- hos Svedea. Visserligen i skellefteå och inte i storstad, jag skulle få pynta ungefär 8000:- men då bor jag i storstad och har oavbrutet haft kortet sedan 1995... Ja, det är litet märkligt det här med premier

Den hade ju omdömet "förnuftigt pendlarval" på mässan för några år sedan. Det vittnar väl om att det är en lugn och beskedlig maskin. Har man kört mycket, länge och aktivt kan den nog kännas tråkig.

För att den är ful som stryk?

och en ER6'a är snygg menaru? Den är dessutom slöare och dyrare i försäkring (markant dyrare), för att inte nämna den tveksamma kvalisorten på plasten på de hojarna...

Men jag håller med om att F800 inte direkt är snygga :rolleyes:

och en ER6'a är snygg menaru? Den är dessutom slöare och dyrare i försäkring (markant dyrare), för att inte nämna den tveksamma kvalisorten på plasten på de hojarna...

F800 och snygg borde vara förbjudet att ha med i samma mening. Den är ju apful att jag sedan blivit utskälld av 2 rabiata fruntimmer framförandes denna modell gör att jag skyr den som pesten.

Betydligt snyggare än bumsen iallafall :P
Men visst byter man ut den skelögda framlampan på en GS eller R så duger den :)
Den märkliga placeringen av tanken kan jag leva med.

Skön att köra vill jag minnas att den är iaf. Har för mej körskolan hade en sån.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick