Här kommer flickan med världens dyraste körkort!!!

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Hoj
Nån gammal skräphög..
Haha,, Det va dyrt.. Sjukt dyrt :) Allt som allt gick det på 36000:- :huvet

Så nu är den rika flickan en fattig men ack så lycklig flicka :banana

Va fasan är det du säger L!?
Godkände R verkligen att det gick på 36.000?! Eller han kanske inte vet om det? :p

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Pöh... bara 36? Mitt gick på strax under 42000 men värt varenda krona...
Själv är jag bara ännu fattigare än innan men MYCKET lyckligare :banana:banana:banana

Kör försiktigt och fortsätt öva nu! o välkommen!

Värst va dyrt det är för tjejer att ta mc-kort. Har de en annan prislista för er eller? :tungan

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Annars är det vanligare att man tar lappen på er6 och byter till R6?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är bara pengar ;) Du kan ju dessutom trösta dig med att du under de nästkommande 10 åren kommer att spendera mycket mer på hojåkandet än så. Kortet är bara den första av många utgifter, men skoj är det!

Jo, körkortet är ju den lilla utgiften med hojåkat. :död
Det går åt en hel del pengar på utrustning och hoj, för att inte tala om bensin. Jag bränner lätt några tusen i månaden bara på bensin. :gnissla

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Sälj R6an och köp en CBR600 F4 99-00. Väldigt billig att försäkra och nästan lika snabb som R6an

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
BMW F800s/st/r finns med låg sadel, och de är tokbilliga att försäkra via BMW märkesförsäkring.
Förstår verkligen inte varför det inte är en mer poppis hoj???

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Värst va dyrt det är för tjejer att ta mc-kort. Har de en annan prislista för er eller? :tungan

Ja eller så är det så att det är trevligare att ha en brewd att ha lektion med än nån båj så att säga ;) kan vara så...
fast för min del var det nog att jag aldrig kört moppe, åkt bakpå eller knappt cyklat och har ingen balans alls och det tog många många timmar att öva på manöverbanan för att inte sätta ner foten vid krypkörningen.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Väntar med spänning på den obligatoriska artikeln i aftonfabeln med namnet "Bidrag till kvinnor som vill ta MC-kort!1!1!!1"

Grattis till kortet, tur att du är glad för att spendera pengar, det kommer bara gå utför nu :hihi:hihi
Seså, köp nu min ER6N så jag kan köpa banhoj! :banana

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Finns garanterat killar med samma slutnota på kortet, skillnaden är att dom aaaaaldrig skulle erkänna det. . . . ;-) Grattis och välkommen, kör hårt! :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Grattis till lappen och välkommen på sh.

Fick tillfälle att köra er6f tidigare under säsongen när min svägerska skulle övningsköra. Min åsikt är att det är en lämplig hoj att börja med och den är oförskämt billig att försäkra. Min svägerska som är trettio fyllda och inte har körkort än fick en helårspremie på 1532:- hos Svedea. Visserligen i skellefteå och inte i storstad, jag skulle få pynta ungefär 8000:- men då bor jag i storstad och har oavbrutet haft kortet sedan 1995... Ja, det är litet märkligt det här med premier

Den hade ju omdömet "förnuftigt pendlarval" på mässan för några år sedan. Det vittnar väl om att det är en lugn och beskedlig maskin. Har man kört mycket, länge och aktivt kan den nog kännas tråkig.

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
För att den är ful som stryk?

och en ER6'a är snygg menaru? Den är dessutom slöare och dyrare i försäkring (markant dyrare), för att inte nämna den tveksamma kvalisorten på plasten på de hojarna...

Men jag håller med om att F800 inte direkt är snygga :rolleyes:

mojja83

Guest
och en ER6'a är snygg menaru? Den är dessutom slöare och dyrare i försäkring (markant dyrare), för att inte nämna den tveksamma kvalisorten på plasten på de hojarna...

F800 och snygg borde vara förbjudet att ha med i samma mening. Den är ju apful att jag sedan blivit utskälld av 2 rabiata fruntimmer framförandes denna modell gör att jag skyr den som pesten.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Betydligt snyggare än bumsen iallafall :p
Men visst byter man ut den skelögda framlampan på en GS eller R så duger den :)
Den märkliga placeringen av tanken kan jag leva med.

Skön att köra vill jag minnas att den är iaf. Har för mej körskolan hade en sån.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln