Här pratas körningar 2009 men inte TT.

Maxans

Trivs bäst på två hjul...
Gick med
3 Feb 2009
Hoj
vad tror du...
hårda grabbar var det ja..
nån som fick nummer till våffel tjejerna..?
kunde ju komma på sh fest och göra våffler.. :yoparty
tackar för rundan..

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Tack för igår.
Fina vägar. Kriss gjorde ett bra jobb. ( förutom när han körde lite fel ) :D :tummenupp
Körning imorgon? :va

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Jag, wilcan, Phille och en annan vid namn lasse drar ut vid 19 snåret idag. Samling vid Mcdonalds stattena. Tittar till här innan jag drar, Annars kan ni skicka pm med nummer så ringer jag upp.

Puss o kram

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Tänkte ta en tur idag. Har en nybörjare med mig så tempot blir lite lugnare. Någon som är sugen att hänga på? Tänkte köra vid 14 tiden.

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Jaha. Nu sägs det att det ska bli uppehåll med en sol bakom stort moln på Tisdag och inte regn.. Man kan fan inte förlita sig på smhi. Tänkte ge mig ut imorgon innan jobb om vädret tillåter. Avgång 10-11.. senast 12? :D :D eftersom jag ska vara på jobbet 15.00.

Någon som vill hänga på så är det bara att skriva upp er så jag har lite koll :)

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Jaha. Nu sägs det att det ska bli uppehåll med en sol bakom stort moln på Tisdag och inte regn.. Man kan fan inte förlita sig på smhi. Tänkte ge mig ut imorgon innan jobb om vädret tillåter. Avgång 10-11.. senast 12? :D :D eftersom jag ska vara på jobbet 15.00.

Någon som vill hänga på så är det bara att skriva upp er så jag har lite koll :)

Kan inte idag, men imorgon TT om det blir bra väder! :tummenupp

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Tänkte ta en tur idag. Har en nybörjare med mig så tempot blir lite lugnare. Någon som är sugen att hänga på? Tänkte köra vid 14 tiden.

Aha,det va du,ni som var vid macken YC.Synd att jag inte läste här innan jag själv drog iväg,för då hade man ju kunnat hänga med.Det var jag som tankade den gamla cbren och hälsade på er när jag körde iväg.

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Aha,det va du,ni som var vid macken YC.Synd att jag inte läste här innan jag själv drog iväg,för då hade man ju kunnat hänga med.Det var jag som tankade den gamla cbren och hälsade på er när jag körde iväg.

Se där ja... Jag trodde att du skulle joina... men icke sa nicke. Tanka och sedan stack du... Nästa gång vet jag :tummenupp

Spajjjs

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
Ingen
Var en fin runda igår. Synd bara att jag och brorsan inte kunde längre än till 16-tiden. Hur länge körde ni sen?

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
KTM 790 Adventure R
Ouuh du, det är efter ni stuckit rundan blev bättre ;) Vi körde ända fram till Båstad.

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Blev ju en jävla fin runda.. Jävla migrän man hade på morgonen dock, såg inte att bli mycket köra.. men så fick man sova 9h till.. Perfekt att vakna vid 4a tiden på dagarna ju :D

Ja det blev många fina vägar.
Hittade ni någon fin väg hem?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM