Ingen rolig läsning det här,jävla tur wilcan att det inte gick värre för dig.Hoppas att du inte får några mer fysiska problem de kommande dagarna,som nån sa,va väldigt vaksam på rygg/nacke och gå helst till läkare i förebyggande syfte o få dokumenterat att du varit där och varför.En skada kan dröja många år att visa sig,speciellt en whiplash (min fassa lider av det,tog över 20 år för skadan att visa sig och han får inte en spänn,sjukpensionerad,inga försäkringar som hjälper pga av inga dokument om olyckan=förlust på ca 7000:-/månad i inkomst) och har du inte varit hos läkaren nu så får du noll och ingen hjälp av försäkringsbolag etc senare.Men oavsett så är det jävligt skönt att du e med oss fortfarande.
Kanon länk du hade där Blacktripple,kommer hjälpa mig massor nu i övningskörningssyfte.Jag har kört moped,cross,enduro och motorcykel rätt mycket innan,men jag kan långt ifrån påstå att man e nån erfaren duktig förare,det är ju som så att man lär så länge man lever och mc åka är inget undantag.
Och ditt inlägg Maverick,kanonbra skrivet,får även en 35 årig gubbe som mig att haja till o tänka efter lite.
Och jag som bara skulle gå in här för att skrika ,yiiihaaaa,,mina papper har kommit och jag har varit ute på min första övningsrunda på 3 år.
Mvh
Mogge
Kanon länk du hade där Blacktripple,kommer hjälpa mig massor nu i övningskörningssyfte.Jag har kört moped,cross,enduro och motorcykel rätt mycket innan,men jag kan långt ifrån påstå att man e nån erfaren duktig förare,det är ju som så att man lär så länge man lever och mc åka är inget undantag.
Och ditt inlägg Maverick,kanonbra skrivet,får även en 35 årig gubbe som mig att haja till o tänka efter lite.
Och jag som bara skulle gå in här för att skrika ,yiiihaaaa,,mina papper har kommit och jag har varit ute på min första övningsrunda på 3 år.
Mvh
Mogge
Last edited: