Sist jag talade med det bolaget sa de rent ut att de inte ville ha med mig att göra så länge jag åkte sporthoj.erik skrev:Det gäller inte för sporthojar antar jag...
Sist jag talade med det bolaget sa de rent ut att de inte ville ha med mig att göra så länge jag åkte sporthoj.erik skrev:Det gäller inte för sporthojar antar jag...
Kyckling skrev:Sist jag talade med det bolaget sa de rent ut att de inte ville ha med mig att göra så länge jag åkte sporthoj.
ska du bli husa ägare hur omfattande vill du ha?erik skrev:Fråga till husamaffian: Finns Workshop manual i bokform eller i någon annan form med bättre tryck än de på hemsidan? Kollade lite för att få en uppfattning om vad som behöver göras och hur svårt det verkar. Riktigt sunkig kvalitet på manualen för 01-03 som ligger på hemsidan, går ju knappt att se något på bilderna...
Kan se vad jag har hemma... Synd att det är dålig kvalitet på hemsidnaerik skrev:Fråga till husamaffian: Finns Workshop manual i bokform eller i någon annan form med bättre tryck än de på hemsidan? Kollade lite för att få en uppfattning om vad som behöver göras och hur svårt det verkar. Riktigt sunkig kvalitet på manualen för 01-03 som ligger på hemsidan, går ju knappt att se något på bilderna...
du har ju skapliga hemma mario.. i din pärm som jag lånade.. jag har även en film om någon vill låna den och kolla lite. det är inga motorrenoveringar med men allt annat så som ventiljusteringar mm mmSupermoto skrev:Kan se vad jag har hemma... Synd att det är dålig kvalitet på hemsidna
Men det mesta är ju mer eller mindre identiskt även på 04 och den kvaliteten går inte att klaga på. Kolla först i manualen som avser "din" årsmodell och sen kollar du i texten om nåt skiljer och gör en bedömning därifrån vilken du behöver använda eller en kombination...
Supermoto skrev:Kan se vad jag har hemma... Synd att det är dålig kvalitet på hemsidna
Men det mesta är ju mer eller mindre identiskt även på 04 och den kvaliteten går inte att klaga på. Kolla först i manualen som avser "din" årsmodell och sen kollar du i texten om nåt skiljer och gör en bedömning därifrån vilken du behöver använda eller en kombination...
Jag är ju iofs ingen guru men jag skulle säga att gör erfoderligt jobb om den börjar låta konstigt om man inte känner för annat...erik skrev:Precis, 04 manualen var bra kvalitet. Kollade lite för att få en uppfattning om hur svårt det är att klyva motorn etc. Serviceintervallet föreskriver ju klyvning efter 100 timmar, är det nödvändigt vid "amatörkörning"?
Köp vårblom skrev:jag är så seriös så jag letar efter en pickis oxå
blom skrev:våran vän freddy kan ju lite husa och han sa ju ungefär som mario, inte nödvändigt om det inte händer något.
jag frågar erik igen.. ska du ha en husa eller? och vad för husa årsmod mm isåf
en duke kanskeerik skrev:Kan fan inte bestämma mig... Blir det husa så är det 02 eller nyare som gäller. Kan iofs vara trevligt med en hoj som även går att köra lite längre turer med och då ligger Lc4 bra till.
blom skrev:en duke kanske
blom skrev:erik här har du ju en hoj.. och desotom så känner vi ju henne
http://www.blocket.se/view/4315393.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
blom skrev:
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |