här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
Evil som fan. :cdevil :D

Tror ni Termo är ute och kör idag? Så jävla taggad som han låtit senaste tiden skulle jag tro det. :)

klart jag va...... 1 varv han jag med sen la hoj helvetet av, stendöd så det va bara att packa och åka hem, hittade felet direkt när jag kom hem, en säkring hade gått, måste försöka att packa in batteri i någon form av plast och likaså startrelä. jag har köpt ny hängsäkring o ska kör i morrn igen eller sön, men det lilla jag han köra va det skit skoj.

men nu kom jag på att jag glömde köpa skarvhylsor att skarva nya hållaren till säkringen, så om någon har 2 st hemma så ring gärna eller pm:a

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
erik och jag pratade om att åka till lilla axsjön i morgon, det ligger några km förbi storstenshöjden södra

Så verkar det bli. Ska kolla om kycklot ska med också men det tror jag inte...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag lär inte hålla mig därifrån

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Då blir det till att gå upp tidigt, jag och termo pratade om att börja lasta runt 8:30
Ja, inte fan åker jag med er om ni ska åka mitt i natten...

Får man prova dina fina 17"are om jag tar med egna åkgrejer??

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Eriks skulle ligga lite i kväll efter att han diskat, vi får väl se om han orkar upp i morrn eller om han har träningsvärk.

Erik hämta din dunk i kväll och tanka den så slipper vi trassla med det i morrn min är fultankad redan

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
Eriks skulle ligga lite i kväll efter att han diskat, vi får väl se om han orkar upp i morrn eller om han har träningsvärk.

Erik hämta din dunk i kväll och tanka den så slipper vi trassla med det i morrn min är fultankad redan

Kommer om en stund, ska bara göra lite annat först... :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag tror 17t är perfekt på isen :tummenupp

Utan att ha kört en meter än så tror jag följande:

1. Små däck sväljer ojämnheter sämre vilket borde vara dåligt på gropiga banor.
2. Bakdäcket är egentligen för smalt för min fälg vilket gör att profilen sabbas lite och det kommer därmed inte gå att luta lika mycket som om däcket varit lite bredare (eller fälgen smalare...)

Bortsett från det har jag inga synpunkter innan jag har provat, kan dock ändras efter morgondagens körning...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
Utan att ha kört en meter än så tror jag följande:

1. Små däck sväljer ojämnheter sämre vilket borde vara dåligt på gropiga banor.
2. Bakdäcket är egentligen för smalt för min fälg vilket gör att profilen sabbas lite och det kommer därmed inte gå att luta lika mycket som om däcket varit lite bredare (eller fälgen smalare...)

Bortsett från det har jag inga synpunkter innan jag har provat, kan dock ändras efter morgondagens körning...

tror det blir bra :tummenupp däcken såg bra ut

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jag har ett problem... Provade nyss för att se om mina överdragskläder passade utanpå stället, det var då jag upptäckte det katastrofala: Mitt skinnställ har krympt :D

Ni som sett mig i skinnstället vet att det sitter tajt, det var inte luftigare nu kan jag lova.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja men på is tror jag det blir jävla bra.. varför slänga ut en massa pengar på fälgar när du kunde lösa det :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka