här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Egentligen har jag blivit idiot-tokförkyld nu på senkvällen men det låter bättre att säga att man ska vara hemma med familjen. :rolleyes: :D

Dålig ursäkt med förkylningen och vad gäller det där med familjen så kan de ju faktiskt följa med, Oskar måste ju fostras rätt från början. Tänk om babysimningen gör honom intresserad av konstsim...

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
På bilden ovan ser man klart och tydligt hur jag bromsat mig förbi de snabba pojkarna för att direkt efter kurvan dra ifrån... Eller inte.

Termo: Blev det sjukan eller räckte det med Annikas omvårdnad?
Det är väl som i den övriga trafiken, är det kö så beror det på att det ligger ett pucko och fiskör längst fram. :blah

ang. Termo. Vurpade han eller var han så långsam att de helt enkelt körde över honom? :rolleyes:
Hoppas det inte blev värre skador än en buckla på egot. :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Evil M skrev:
Tjoo. Vart ligger denna axsjön där ni åker?

Förbi södra storstenshöjden och följ bara vägen, oplogad grusväg med is under snön. Idag fick plogtraktorn även tjänstgöra som bärgare då en bil som höll ut för möte gled ner i diket.

Kyckling skrev:
Det är väl som i den övriga trafiken, är det kö så beror det på att det ligger ett pucko och fiskör längst fram. :blah

ang. Termo. Vurpade han eller var han så långsam att de helt enkelt körde över honom? :rolleyes:

Termo highsidade. Styret är vridet, vet ej var det blev snett men jag skulle tro att gaffelkronan vred sig så det löser sig nog bara man lossar skruvarna som klämmer runt benet. Han skadade foten, först verkade det bara göra ont men efter ett tag kunde han inte gå så när vi kom hem fick Annika möta upp i dörren och bära honom upp för trappen.

Träffade en gammal kompis som körde med pirellis endurodubbade däck, verkade vara ett överdjävligt grepp i de däcken jämfört med alla andra som körde endurodubbat.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Njae, det var ju inte bara en bil som glidit ner utan även en lastbil som var lite trött och ställde sig och lutade sig lite mot volvon upptryckt mot bergväggen.

Ringde på nya hjul idag men de var såklart sålda :4skrika
Har dock ett par andra på G...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Njae, det var ju inte bara en bil som glidit ner utan även en lastbil som var lite trött och ställde sig och lutade sig lite mot volvon upptryckt mot bergväggen.

Åfan, så lät det inte på han som kom och bad om hjälp.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Åfan, så lät det inte på han som kom och bad om hjälp.
Flakväxlarbilen som kom med flaket med traktorn (antar jag) var det som kände sig lite trött...
Röd 855 som nog inte blev så himla mycket snyggare av kramandet :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Flakväxlarbilen som kom med flaket med traktorn (antar jag) var det som kände sig lite trött...
Röd 855 som nog inte blev så himla mycket snyggare av kramandet :(

Då tror jag inte vi pratar om samma tillbud, det jag tänker på inträffade när vi skulle åka hem och då såg jag inte röken av lastbilen, varken längs vägen eller där vi höll till med hojarna

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Då tror jag inte vi pratar om samma tillbud, det jag tänker på inträffade när vi skulle åka hem och då såg jag inte röken av lastbilen, varken längs vägen eller där vi höll till med hojarna
Jag mötte henke med traktorn när jag kom till sjön så de var uppdragna redan när jag stack.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:

hade jag mer effekt i hojen skulle du bara se min ryggtavla :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Nu får jag ner foten i stöveln utan problem, men när jag knäpper den så gör det jävligt ont, hoppas att svullnaden går ner snart

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TILL HELGEN SKA JAG KÖRA MIN EGEN HOJ :) :yoparty :D :hoppa

iofs på lånade hjul men vafan...

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection