här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
Angående Olas cykel där, undra hur mycket av vinnarhojen som är kvar, en del godbitar verkar vara borta, han hade svart ram(specialbygge?). Akrapovic, flashig styrkrona mm saknas. Kanske hade han en regnhoj eller nåt som var helt orginal. :)
Jag tänkte exakt samma sak. Den ser ganska strippad ut...

Vet du om han körde 580 eller 613? Mindre lär det väl inte varit iaf...

Iddons båda VM-hojar var till salu för ett tag sedan. Exakt som de kördes i VM stod det i annonsen. Typ 80 lök. Vilket väl får sägas vara bra pris med tanke på hur sjukt mycket det är nerlagt i dem och hur mycket som är specialbyggt. En sån hoj med nån slags mellanvariant av trimningen vore fint.

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Supermoto skrev:
Jag tänkte exakt samma sak. Den ser ganska strippad ut...

Vet du om han körde 580 eller 613? Mindre lär det väl inte varit iaf...

Iddons båda VM-hojar var till salu för ett tag sedan. Exakt som de kördes i VM stod det i annonsen. Typ 80 lök. Vilket väl får sägas vara bra pris med tanke på hur sjukt mycket det är nerlagt i dem och hur mycket som är specialbyggt. En sån hoj med nån slags mellanvariant av trimningen vore fint.
Han körde 613, skulle hojen i annonsen vara det borde det stått. Att du inte köpte Iddons, hur ballt är det inte att ha äkta fabriks VM-hojar.. ;)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Mhm, skiter det sig med Aprilia vilket inte ser helt osannolikt ut så är det väl nåt sånt där det får bli, nåt begagnat men renoverat eller väldigt lite använt.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
Mhm, skiter det sig med Aprilia vilket inte ser helt osannolikt ut så är det väl nåt sånt där det får bli, nåt begagnat men renoverat eller väldigt lite använt.

strular det för dej med nya biken?

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
TERMINATOR skrev:
strular det för dej med nya biken?
Det beror på hur bråttom jag har, när jag beställde sa de december, nu låter det snarare som april, och när italienare säger april så.. när är det april i Italien? Känns som tiden börjar rinna ut, vill inte stå bredvid och titta på. Mer definitivt besked skulle jag få om en vecka eller så, beskedet då är nog att de vet mer om ytterliggare två veckor.. osv.. :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
Det beror på hur bråttom jag har, när jag beställde sa de december, nu låter det snarare som april, och när italienare säger april så.. när är det april i Italien? Känns som tiden börjar rinna ut, vill inte stå bredvid och titta på. Mer definitivt besked skulle jag få om en vecka eller så, beskedet då är nog att de vet mer om ytterliggare två veckor.. osv.. :)

fan va tråkigt, för den hojen är väl lite roligare än en ktm. ingen dussin hoj

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
TERMINATOR skrev:
fan va tråkigt, för den hojen är väl lite roligare än en ktm. imgen dussin hoj
Aaahh, nu när jag är inställd på en sån så tar det emot väldigt att försöka tänka ut nån annan istället. Allt annat känns som ett rån i jämförelse.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
Aaahh, nu när jag är inställd på en sån så tar det emot väldigt att försöka tänka ut nån annan istället. Allt annat känns som ett rån i jämförelse.

kul att ha något som ingen annan har, det är därför jag har en tt 600 e :D :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Cool, men vad är det för j*vla luderfirma egentligen?!
De hade ju varken Husaberg eller KTM. :rolleyes: :D

Med jämna mellanrum stöter man på folk som inte vet vad som är bäst, inget att göra åt... :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Vinner man inte får man ju gör andra grejer för att komma med, hehe

:nurse :kryckor :banana

Vill nån ha artikeln i vettigare format har jag den som PDF.

Verkligen ett SUPERSTORT TACK till alla er som ställde upp som funktionärer av olika slag. Ni har alla fått en gratis träning som belöning.

fan vilken tur att jag läste igenom lite gammalt och hittade det här, gäller fortfarande?????? hoppas jag :D :D

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...