Kyckling skrev:SKITSNACK!
Men den använde kondom så det är lugnt, det var den som hängde framför motorn sen med nån gulaktigt vätska i.
det va inte ditt uppsamlingskärl ??
Kyckling skrev:SKITSNACK!
Men den använde kondom så det är lugnt, det var den som hängde framför motorn sen med nån gulaktigt vätska i.
Funktionen är densamma, samla upp det som kommer ut så det inte hamnar där det inte ska vara.TERMINATOR skrev:det va inte ditt uppsamlingskärl ??
Med tanke på vad han sköningen på slutet sa när Hasse drog iväg så var det nog honom de hörde... "Va äre nån motorsåg också..."Double Action skrev:Då var det inte surr från isborrarna de hörde utan Husornas kamkedjor eller min koppling de hörde... :kocko
Kyckling skrev:Funktionen är densamma, samla upp det som kommer ut så det inte hamnar där det inte ska vara.
Supermoto skrev:Ett uppkört 2dec brett spår är lika lite bana som fyra utlagda däck på en blank sjöis. I ena fallet kan man åka varsomhelst och i det andra kan man nästan inte åka nånstans. JAG tycker båda är kass med det smala spåret som lite kassare.
Jag ska tänka på det när jag sitter i solen på en fin servering i de härliga italienska alperna nu till helgenKyckling skrev:Fast vi som faktiskt KÖR med våra hojar tycker nog snarare att det är DU som är kass.
Supermoto skrev:Jag ska tänka på det när jag sitter i solen på en fin servering i de härliga italienska alperna nu till helgen
Kyckling skrev:Funktionen är densamma, samla upp det som kommer ut så det inte hamnar där det inte ska vara.
Ja jävlar vad det rann.erik skrev:Ditt uppsamlingskärl fick verkligen bekänna färg i lördags.
Kyckling skrev:Ja jävlar vad det rann.
Det är första gången jag behövt meka efter en vurpa.
Är det en ny dålig trend tro? Jag skiter nog i att vurpa nåt mer för säkerhets skull.
Vadgjordedu? Vadhände? Hurgickdet?Kyckling skrev:Ja jävlar vad det rann.
Det är första gången jag behövt meka efter en vurpa.
Är det en ny dålig trend tro? Jag skiter nog i att vurpa nåt mer för säkerhets skull.
Supermoto skrev:Vadgjordedu? Vadhände? Hurgickdet?
TERMINATOR skrev:det är aldrig bra att klota
erik skrev:Sorkipumpen... Flottören hängde sig så det rann rakt ut i petflaskan.
Jag har klarat mig finnt alla gånger (hittils i alla fall)
jag tycker det är ganska sexigt att klota om man gör det snyggtTERMINATOR skrev:det är aldrig bra att klota
crashtestdummy skrev:jag tycker det är ganska sexigt att klota om man gör det snyggt
Svårt att säga när det inte är rörliga bilder men det är pluspoäng på att inte släppa styretSupermoto skrev:Betyg på denna???
Supermoto skrev:Betyg på denna???
newstead skrev:Svårt att säga när det inte är rörliga bilder men det är pluspoäng på att inte släppa styret
Kan väl säga att färdriktningen ska vara uppifrånvänster -> neretillhöger i bilden så kanske du fattar hur jävla snett ute jag var, hahanewstead skrev:Svårt att säga när det inte är rörliga bilder men det är pluspoäng på att inte släppa styret
Observera även högra foten som syns bakom hojen.TERMINATOR skrev:tycker den är fin med det sprättande gruset lite av en surrealistisk klotning, och din kroppshållning ger oxå + poäng
jafan, men då är det en snygg vurpa... eller avåkning menar jagSupermoto skrev:Kan väl säga att färdriktningen ska vara uppifrånvänster -> neretillhöger i bilden så kanske du fattar hur jävla snett ute jag var, haha
Om man inte släpper styret är det knappt ens en vurpa
Närmare avåkning då....
Det gick sämre i den här vurpan
http://sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=112639
http://sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=112640
Det var en FETKLOTNING - undrar om knarkdockan går igång på den klotningen
Observera även högra foten som syns bakom hojen.
Tur man kör med susp..... Snacka om att släpa ballen i gruset
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |