erik skrev:Mattias kanske kunde ta liter bilder från isen och lägga på pbr's hemsida?
TERMINATOR skrev:fan vilken tur att jag läste igenom lite gammalt och hittade det här, gäller fortfarande?????? hoppas jag
TERMINATOR skrev:då måste vi ta några först, eller har du redan gjort det
erik skrev:Postade ett gäng i helgen. Behöver farbror glasögon?
Då borde jag få skitmånga pluspoäng eftersom jag både håller i styretnewstead skrev:Svårt att säga när det inte är rörliga bilder men det är pluspoäng på att inte släppa styret
erik skrev:Mattias kanske kunde ta liter bilder från isen och lägga på pbr's hemsida?
erik skrev:Sorkipumpen... Flottören hängde sig så det rann rakt ut i petflaskan.
Mattias650 skrev:Det vette fan. Ska vi verkligen ha såna däringa cross-saker på vår hemsida?
Det var ju mest bilder på någons KTM. Ingen PBRare eller?
Har du inga schyssta bilder när ni åker?
Sålde den till en full skåning på mässan, heheblom skrev:har du inte kvar lillhusan
Supermoto skrev:8kW säger pappren
lite elakt mot åsa hon är snäll och köper en fin julklapp till dig och du går och säljer denSupermoto skrev:Sålde den till en full skåning på mässan, hehe
Men kunde inte hålla mig så jag skambjöd på en BETYDLIGT vassare variant i en annan monter. 8kW säger pappren
Den ska få gula dekaler "All Terror" - precis som döds-pickisen
Japp, 25kW ostrypt. 35kW med det trimkit man kan köpa för 134krerik skrev:Med strypningarna kvar va?
Jo jag vetblom skrev:lite elakt mot åsa hon är snäll och köper en fin julklapp till dig och du går och säljer den
det råder det delade meningar omSupermoto skrev:Japp, 25kW ostrypt. 35kW med det trimkit man kan köpa för 134kr
Jo jag vet
Men det kunde inte hjälpas. Hon tyckte det var bra att jag fick en värstinghoj istället
Har jag redan sagt att jag har världens bästa tjej
Mattias650 skrev:Det var ju mest bilder på någons KTM. Ingen PBRare eller?
Har du inga schyssta bilder när ni åker?
TERMINATOR skrev:coola bilder, erik ser ut att fått snitts på det hela
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |