erik skrev:Mattias kanske kunde ta liter bilder från isen och lägga på pbr's hemsida?
TERMINATOR skrev:fan vilken tur att jag läste igenom lite gammalt och hittade det här, gäller fortfarande?????? hoppas jag![]()
![]()
TERMINATOR skrev:då måste vi ta några först, eller har du redan gjort det
erik skrev:Postade ett gäng i helgen. Behöver farbror glasögon?![]()
Då borde jag få skitmånga pluspoäng eftersom jag både håller i styretnewstead skrev:Svårt att säga när det inte är rörliga bilder men det är pluspoäng på att inte släppa styret![]()
erik skrev:Mattias kanske kunde ta liter bilder från isen och lägga på pbr's hemsida?
erik skrev:Sorkipumpen... Flottören hängde sig så det rann rakt ut i petflaskan.
Mattias650 skrev:Det vette fan. Ska vi verkligen ha såna däringa cross-saker på vår hemsida?![]()
![]()
Det var ju mest bilder på någons KTM. Ingen PBRare eller?
Har du inga schyssta bilder när ni åker?
Sålde den till en full skåning på mässan, heheblom skrev:har du inte kvar lillhusan![]()
lite elakt mot åsaSupermoto skrev:Sålde den till en full skåning på mässan, hehe
Men kunde inte hålla mig så jag skambjöd på en BETYDLIGT vassare variant i en annan monter. 8kW säger pappren![]()
Den ska få gula dekaler "All Terror" - precis som döds-pickisen![]()
Japp, 25kW ostrypt. 35kW med det trimkit man kan köpa för 134krerik skrev:Med strypningarna kvar va?![]()
Jo jag vetblom skrev:lite elakt mot åsahon är snäll och köper en fin julklapp till dig och du går och säljer den
det råder det delade meningar omSupermoto skrev:Japp, 25kW ostrypt. 35kW med det trimkit man kan köpa för 134kr![]()
Jo jag vet![]()
Men det kunde inte hjälpas. Hon tyckte det var bra att jag fick en värstinghoj istället![]()
Har jag redan sagt att jag har världens bästa tjej![]()
![]()
![]()
Mattias650 skrev:Det var ju mest bilder på någons KTM. Ingen PBRare eller?
Har du inga schyssta bilder när ni åker?
TERMINATOR skrev:coola bilder, erik ser ut att fått snitts på det hela
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy