erik skrev:Har mitt baklyse gått sönder igen eller glömde jag laga det när det pajjade i somras? Jag vet inte så om någon annan vet får ni gärna berätta.
funkar bara när du bromsar märkte jag när jag va bakom dej på isen
erik skrev:Har mitt baklyse gått sönder igen eller glömde jag laga det när det pajjade i somras? Jag vet inte så om någon annan vet får ni gärna berätta.
blom skrev:hur många gåner har ni kört i vinter igentligen
TERMINATOR skrev:funkar bara när du bromsar märkte jag när jag va bakom dej på isen
erik skrev:Jag har kört c:a 7 timmar effektiv tid, detta fördelat på tre tillfällen. Att köra 2-3 timmar effektivt per gång är ganska lagom när man är gammal och med begynnande fetma...
Då glömde jag nog att laga när det gick sönder... Spelar ju inte så stor roll på isen. Fast bromsljuset kanske fungerar även fast övrig belysning är avstängd. Snillen spekulerar....
erik skrev:Jag har kört c:a 7 timmar effektiv tid, detta fördelat på tre tillfällen. Att köra 2-3 timmar effektivt per gång är ganska lagom när man är gammal och med begynnande fetma...
Då glömde jag nog att laga när det gick sönder... Spelar ju inte så stor roll på isen. Fast bromsljuset kanske fungerar även fast övrig belysning är avstängd. Snillen spekulerar....
TERMINATOR skrev:det är inte bra att äta för mycket kaviar
bromsljuset funkar trotts att resten är avslaget
Jag har bara lyckats komma ut två gånger.blom skrev:hur många gåner har ni kört i vinter igentligen
Kyckling skrev:Jag har bara lyckats komma ut två gånger.
Två gånger har det blivit inställt pga att nån glömde stänga av köldgeneratorn i tid.
TERMINATOR skrev:hoppas på bättre till helgen, men nu kommer det massor med snö så vi kanske får köra där det är plogat, jag är dessutom ledig,
blom skrev:ut och åk nu våren är snart här
erik skrev:Då hinner du ju ta en skyffel och fixa en bana till oss.
Kyckling skrev:
TERMINATOR skrev:ser bättre ut med kylan inför helgen men nu är det mycket snö
blom skrev:för mycket snö, för kallt, för tunn is,
på att ni kör så mycket eller jag har ju nästan kört lika mycket i vintererik skrev:Du är bara avundsjuk
blom skrev:på att ni kör så mycket eller jag har ju nästan kört lika mycket i vinter
åfan .... men har ju faktiskt tagit några korta rundor oxåerik skrev:Torrkörning i garaget räknas inte.
Evil M skrev:Var en stor artikel i Nerkingen idag om isåkningen på rudviken i Askersund. Hade varit en från tidningen där i söndags och kollat lite. Leta efter den nyss på Na´s sida men hitta den ej.
ja upp med bildernaerik skrev:Trevligt, vi har pappersversionen på jobbet. Får kolla där då.
Hur många brukar ni vara som kör?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |