Kyckling skrev:
TERMINATOR skrev:
Åh, tack tack tack!!!!!!newstead skrev:
Inga problem... Men oj! Jag hade visst glömt tre nollor på priset därKyckling skrev:Åh, tack tack tack!!!!!!
Fan vad fint, Newstead kommer ut och SKOTTAR en bana åt oss.
Du är allt en RIKTIG kompis du.
Vi vill ha en bana som är ca 1 kilometer lång och så bred som möjligt.
(Särskilt i kurvorna.)
Återigen, tack på förhand.
TERMINATOR skrev:finns tydligen en skit bra bana i kolsva, det är visserligen 5-6 mil dit men det ska vara väldigt bra där.
banan på hjälmaren mellan örebro o arboga är mest för bilar
erik skrev:7,2 mil enligt avståndsprogrammet på jobbet... Då börjar det fan bli i längsta laget, jag måste dessutom var hemma i vettig tid på em/kvällen.
Det vore ju bätre om Johan Carlbark fick tag på någon som kunde ploga, skulle han höra av sig eller?
blom skrev:8 lök.. sen ska det på kjedjor mm....
fan vad roligt det skulle vara om du köpte den termo
ja jävlar.. hur ska du frakta den till sjöarna då? köra dit denTERMINATOR skrev:vadå kedjor, det ingår ju och snöblad mer behöver jag inte
liten traktor kalmar målad i John Deere grön. perfekta snötraktorn att skotta grannens garage-uppfart. nya snökedjor. ny tillverkat snöblad med svängning ej hydralik, motor volvo b230a automatväxlad låda. vikt ca.1600kg
det kommer inte bli den här vinter men man vet inte i framtiden, skulle vara bra att ha och slippa va beroende av andra
blom skrev:ja jävlar.. hur ska du frakta den till sjöarna då? köra dit den
nja.. inte så jävla intresserad faktiskt.. men det vore kul att se dig köraTERMINATOR skrev:du får köra
blom skrev:nja.. inte så jävla intresserad faktiskt.. men det vore kul att se dig köra
Kyckling skrev:Det är väl som vanligt med sånt där att det är lätt att hitta intressanta objekt, det går att lösa med finanserna och totalt omöjligt att hitta nån som vill ha skiten stående hos sig.
Stefan skrev:Synd att fanskapet väger ca 9ton (behövs väl minst en meter is), annars hade jag med nöje plogat banor dagarna i ända.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|