Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?Supermoto skrev:Rätt sunkig rapport men okej'rå
Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?Supermoto skrev:Rätt sunkig rapport men okej'rå
TjohooYasha skrev:Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?
Har du gått och blivit religiös? Du pratar om gud i varenda trådblom skrev:gud vad jag vill ha en cross oxå
gud vad jag gillar när du talar så där till mignewstead skrev:Har du gått och blivit religiös? Du pratar om gud i varenda tråd
Supermoto skrev:Isåka imorron !
Samma ställe, ungefär samma tid, ungefär samma allt.
(ska bara ringa och kolla så de plogat och så)
Vilka är på ??
blom skrev:vad har du tänkt dig för ny hoj?
ja då kan det vara en husqvarna, suzuki, husaberg osvTERMINATOR skrev:en gul och blå
blom skrev:ja då kan det vara en husqvarna, suzuki, husaberg osv
blom skrev:aha.. berätta mer.. årsmod.. utrustning mm
kan det vara den kanske
http://www.blocket.se/vi/7575997.htm?ca=8_s[/QUOT
näänäänää inte den
men jag blir nog inte av med min så det blir väl inget
Supermoto skrev:Nu är det fixat till 100% med isåka imorron....
Ta med utrustning så kan jag låna ut min hoj kortare stunder kanske....
Supermoto skrev:Ingen Errkkkki ingen perkulator Nån fågelinfluensavaccinerad fågel kanske ?? Nån true-evil kanske?? Nån annan ??
Kom ner du bara. Vet inte hur länge vi är kvar dock.Kyckling skrev:Det är nog så det får bli tyvärr.
Imorgon är jag upptagen fram till lunch ungefär och ska jag börja transportera hoj efter det så är jag igång på isen runt kl.15 = Ingen idé
Men får jag köra din hoj några varv så kan vi ju jämföra tider åtminstonde.
(Är ju märkligt att jag inte ska få kunna köra mot dig nångång ).
Mina åsikter:erik skrev:Jag ska åka skoter i stället för hoj i helgen, inte så tråkigt det heller.
I veckan skruvar jag nog på sommardäcken och fixar det sista för att få den bangodkänd (najning och byte av kylvätskan). Är det skurna slicks som gäller, eller finns det andra bra alternativ? Har sett att en del kör med regndäck i supermoto, hur håller de på torr asfalt? Inom rr så tar de slut rätt fort om man säger så...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|