här snackar VI motard

Zandrah

Guest
erik skrev:
Ser ut som en trevlig dag på isen.

Det var trevligt, även för mig som åskådare! (Såg grymt kul ut att åka!)
Trots blåsvädret var solen framme hela tiden och nästan så man fick lite färg i ansiktet. Som nämnt ovan, ni som inte var där missade något.

@Supermoto - klockrent ljud med nya systemet! :banana :yoparty

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Zandrah skrev:
Det var trevligt, även för mig som åskådare! (Såg grymt kul ut att åka!)
Trots blåsvädret var solen framme hela tiden och nästan så man fick lite färg i ansiktet. Som nämnt ovan, ni som inte var där missade något.

@Supermoto - klockrent ljud med nya systemet! :banana :yoparty

Jag vart inte alls sugen efter alla prat om vatten på isen men det verkar vara väldigt lokalt från sjö till sjö...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Träningsläger och "Husaberg Trophy '06" är nu lanserade på www.teknismc.se

Kolla gärna igenom och hitta fel (i supermotodelen alltså) :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

Hittar inga anmälningsavgifter men det kanske är jag som är blind.

Ska jag köra? Kommer #91 i så fall komma sist? Kan du lova att någon annan är långsammare? :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
erik skrev:

Ska jag köra? Kommer #91 i så fall komma sist? Kan du lova att någon annan är långsammare? :D
Jag undrar också om anmälningsavgiften = lägeravgiften?!? :va

Och erik, jag kan garantera att det finns någon annan som är långsammare! :7peta

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Supermoto skrev:

Jag ser inte hur många deltagare det får vara. Kommer det komma upp på sidan hur många/vilka som anmält sig?

Yasha skrev:
Jag undrar också om anmälningsavgiften = lägeravgiften?!? :va

Och erik, jag kan garantera att det finns någon annan som är långsammare! :7peta
Kostnaden för lägret står på sidan om lägret. Pris för detta, 1600 kronor per kursdeltagare.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:

1600 spänn för en helg, funderar på att vara med, men med den hojen kanske man ska låta bli

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Lägret kostar 1600 som det verkar, men det var kostnaden för Husaberg trophy som jag inte hittade.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Evil M skrev:
Kostnaden för lägret står på sidan om lägret. Pris för detta, 1600 kronor per kursdeltagare.
Meeeh... det ser väl jag med! :rolleyes: Men jag undrar om anmälningsavgiften är samma som hela lägeravgiften?!? Det brukar kunna vara så att anmälningsavgiften är en del av hela summan och då kanske man bara har glömt att skriva ut det! Det är iaf vad jag hoppas, för jag är fattig efter Spanienlägret...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
HELA kostnaden för lägret är självfallet 1600
Om man ska snacka petitesser så är ju halva den kostnaden att betrakta som anmälningsavgift eller handpenning eller vad man väljer att kalla den, precis som det står i infon på hemsidan.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
... precis som det står i infon på hemsidan.
VAR står det?!? :va Har du lagt till det nu? Eller är det faktiskt jag som är gammal och ser illa? :huvet

Edit: Jag är ledsen Jocke, men jag kan inte se den infon ngnstans?!? Men det är bra att jag vet det nu! För då kan jag betala in! :tummenupp

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
VAR står det?!? :va Har du lagt till det nu? Eller är det faktiskt jag som är gammal och ser illa? :huvet

Edit: Jag är ledsen Jocke, men jag kan inte se den infon ngnstans?!? Men det är bra att jag vet det nu! För då kan jag betala in! :tummenupp
Det står såhär:

Pris för detta, 1600 kronor per kursdeltagare. Familj, mekaniker osv medföljer gratis. Anmälan göres enklast genom att sätta in anmälnings-avgiften på Teknis Mc:s postgironr 64 56 55-2 senast den 25 maj 2006 med namn och personnummer, samt att anmälan gäller träningsläger 8-9 juli.
Hur kan det massuppfittas? Jag kanske inte vill fatta, hehe.
Byt ut "anmälningsavgiften" mot t.ex "kursavgiften" eller "1600spänn" då, så blir det bättre ?!

Jag jiddrade om halva avgiften för att så har det stått i tidigare dokument jag fått av Lasse. Sorry 'bout that !

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Hur kan det massuppfittas?
Kanske för att jag är tjej?!? :tuttar
Och för att jag är ordvrängare... deltagaravgift och anmälningsavgift är två helt olika saker för mig om båda orden nämns i samma mening och/eller sammanhang. Är det nu så att de i det här fallet är samma sak, då köper jag det! Tack för förtydligandet. :tummenupp

Min förhoppning är att det finns platser kvar när jag har råd att betala... :(

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
för 37k blir nog kanske svårt.. iofs är det ju extra fälgar med mm mm mm. men om man kollar listpriset hos handlare vad dom begär så är det ett riktigt tilltaget pris som du satt.. men testa :)

isr bromsen med ok och skiva kostar ca 6500 + motardhjul med nya däck kostar en bit över 10 000 oxå så priset i sig är nog inte så högt men vem vill ha en tte ?? kommer nog få åka på den i sommar är jag rädd för, har ju inte lust att ge bort den

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Kanske för att jag är tjej?!? :tuttar
Och för att jag är ordvrängare... deltagaravgift och anmälningsavgift är två helt olika saker för mig om båda orden nämns i samma mening och/eller sammanhang. Är det nu så att de i det här fallet är samma sak, då köper jag det! Tack för förtydligandet. :tummenupp

Min förhoppning är att det finns platser kvar när jag har råd att betala... :(
Kolla nu då :7peta :)
Fortfarande läge för mussiffpattning??

Det var förresten DU SJÄLV som lurade mig att jiddra om halva avgiften, inte sant?! :lol

När får vi en rapport från Espana då? Gick hojen bra osv?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Kolla nu då :7peta :)
Fortfarande läge för mussiffpattning??
:tummenupp Nu är det solklart!

Supermoto skrev:
Det var förresten DU SJÄLV som lurade mig att jiddra om halva avgiften, inte sant?! :lol ?
:6surkart Nänänä... skyll inte på mig nu! JAG frågade bara om anmälningsavgiften var lika med lägeravgiften!

Supermoto skrev:
När får vi en rapport från Espana då? Gick hojen bra osv?
Vadå rapport? :va Hojen bits, solen sken och jag lärde mig gasa lite mer. Räcker det? :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:tummenupp Nu är det solklart!

:6surkart Nänänä... skyll inte på mig nu! JAG frågade bara om anmälningsavgiften var lika med lägeravgiften!

Vadå rapport? :va Hojen bits, solen sken och jag lärde mig gasa lite mer. Räcker det? :tungan
Solklart - check! :)

Om jag inte minns fel står det om nån halv avgift i dina nya papper?! Eller har min alzheimers slagit till igen. Var fanken läste jag om en halv avgift??

Rätt sunkig rapport men okej'rå :tummenupp

Nyheter
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...