här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Är det nån av er här som jobbar med en som jobbar på samma ställe som mig? Det lät flummigt? :hihi Men jag gissar på.. terminator..?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Stefan skrev:
2058068 Inte ett dugg kul....Det va lite bus som spårade ur och tre av mina klasskamrater blev polisanmälda för olaga frihetsberövande.
Rektorn gjorde anmälan och jag fick sitta över en timme hos polisen och förklara att det bara var ett skämt.....

Nej, det finns inga bilder...
Nä, det var säkert inget kul... fast det lät jävligt roligt :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2060294 Är det nån av er här som jobbar med en som jobbar på samma ställe som mig? Det lät flummigt? :hihi Men jag gissar på.. terminator..?

Du borde bli politiker, säger en massa saker men ingen fattar egentligen vad du menar... :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kan nån ordna så reprisen av Mera motor spelas in i eftermiddag kl1400 på TV4+ ?? Det var ett supermotoinslag igår som jag vill se...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2060294 Är det nån av er här som jobbar med en som jobbar på samma ställe som mig? Det lät flummigt? :hihi Men jag gissar på.. terminator..?

japp om det är en kort man med en BMW och en HD som tuggar tuggummi i ljusets hastighet och nyss renoverat badrummet så ja då är det jag, nu behöver du inte hänga men huvudet längre för du har ju fått hojen :hihi :hihi hälsa Tomas

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
TERMINATOR skrev:
2061214 japp om det är en kort man med en BMW och en HD som tuggar tuggummi i ljusets hastighet och nyss renoverat badrummet så ja då är det jag, nu behöver du inte hänga men huvudet längre för du har ju fått hojen :hihi :hihi hälsa Tomas
Haha fan va bra beskrivning! Men det där med tuggummit gäller nog mest när han är vakt och ska vara på helspänn och se farlig ut. :hihi

Om någon vill kika på hojen och provsitta mm så kommer den stå hos Jones MC i Karlskoga på lördag, han har öppet hus och bjuder på kaffe och kaka.

Karta/vägbeskrivning

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
RookieSM skrev:
2062721 Haha fan va bra beskrivning! Men det där med tuggummit gäller nog mest när han är vakt och ska vara på helspänn och se farlig ut. :hihi

Om någon vill kika på hojen och provsitta mm så kommer den stå hos Jones MC i Karlskoga på lördag, han har öppet hus och bjuder på kaffe och kaka.

Karta/vägbeskrivning
Förstå vad alla kommer torrgasa sönder din hoj nu. Sitta och fisa på sadeln mm.

Jag provsitter gärna någon gång ute vid banan, ska inte fisa på den, lovar.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
2064311 anmäld :tummenupp vem håller iden?
TMC - din egen klubb :tummenupp
Jag är sedan årsmötet utbildningsansvarig i klubben. Sen kan du ju dra dina egna slutsatser :)

Dock är jag inte behörig ännu att utfärda kursintyg själv så det är annan kursledare den här gången.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
2064720skojar du?? är det du som är majjen :va :va
hahah blir kanon
Nu drog du tyvärr lite fel slutsats. Det är inte jag som är kursledare den här gången men jag jobbar för att kunna vara det snart.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...