här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2056541 nää tvärt om, betydligt mycket dyrare men mycket snyggare
jag menar att det blir billigare att göra själv.. sen beror ju naturligtvis resultatet på vem som gör det.. det blir tydligen fult när du gör det om jag fattar saken rätt :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2056770 jag menar att det blir billigare att göra själv.. sen beror ju naturligtvis resultatet på vem som gör det.. det blir tydligen fult när du gör det om jag fattar saken rätt :D

vad får dej att tro det, tror nog du har fattat det fel

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2056999 Varför inte bara betala M&F 25-30 kr för samtliga siffror du behöver? Känns både enklare och billigare :confused:

jag vet det är skit dumt men du vet dom som jag hittade va snygga som fa..
Kanske blir sånna från M&Fi allafall. dom skulle va svarta va??? hur höga??

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
2055011 Då gjorde nog jag rätt ändå... Stefan assisterade och han höll med mig om att det var trångt men att jag verkade göra rätt (han är ju både bonde, mekaniker och lastbilschauför och borde därmed vara lite praktiskt lagt).

Ja jag skojjade bara, det är skitbökigt att få dit grejjerna. :pannkyss
Steffies största merit som mekaniker är f.ö. när han fastnade med traverskroken i byxbaken, hissade upp sig själv i luften och inte kunde komma loss. :rofl :D
(Blev han t.o.m omnämd i tidningen för. :näsblod )

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kyckling skrev:
2057186 ...Steffies största merit som mekaniker är f.ö. när han fastnade med traverskroken i byxbaken, hissade upp sig själv i luften och inte kunde komma loss. :rofl :D
(Blev han t.o.m omnämd i tidningen för. :näsblod )
Mohahahah :rofl :rofl

Bilder???

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2057161 jag vet det är skit dumt men du vet dom som jag hittade va snygga som fa..
Kanske blir sånna från M&Fi allafall. dom skulle va svarta va??? hur höga??

Ska det vara petigt är det krav på både höjd, tjocklek på text samt siffrans bredd. Olika fram och bak dessutom... Köp den stora varianten på M&F så blir det bra, lagom fram men för stor på sidorna fast det är nog ingen som klagar på att du har för stora siffror.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2057270 Ska det vara petigt är det krav på både höjd, tjocklek på text samt siffrans bredd. Olika fram och bak dessutom... Köp den stora varianten på M&F så blir det bra, lagom fram men för stor på sidorna fast det är nog ingen som klagar på att du har för stora siffror.

ok, ska kolla på din först hur det ser ut

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Evil M skrev:
2057421 Ska du tävla termo? Tänkte att du skulle ha nummer. Jag har 183 som nummer. Anmäld till tävlingen i maj + att jag ska anmäla mig till den i september oxå.

får se, har inte bestämt mej än, kanske något race till hösten

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2057710 Fattar inte hur diskmedel och vatten ska få Stefan och mig att klistra rakt... :D

hahahaha nää det blir svårt men då fanns möjligheten att rätta till, hur gjorde du bak på panelen, det är ju en fördjupning i plasten?

hur har supermoto gjort?

Bifogat

• 2487667188.jpg
    2487667188.jpg
    54.7 KB · Visningar: 60

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2057764 hahahaha nää det blir svårt men då fanns möjligheten att rätta till, hur gjorde du bak på panelen, det är ju en fördjupning i plasten?

hur har supermoto gjort?

Bara klistrade uppifrån och ner, då följde klistermärket med in i fördjupningen på ett bra sätt.

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
newstead skrev:
2057253 Mohahahah :rofl :rofl

Bilder???
Inte ett dugg kul....Det va lite bus som spårade ur och tre av mina klasskamrater blev polisanmälda för olaga frihetsberövande.
Rektorn gjorde anmälan och jag fick sitta över en timme hos polisen och förklara att det bara var ett skämt.....

Nej, det finns inga bilder

erik skrev:
2057917 Bara klistrade uppifrån och ner, då följde klistermärket med in i fördjupningen på ett bra sätt.
Ge fan i att svara i telefon mitt i bara, så ska du se att de går att få ditt dem ganska rakt

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska