här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2167661 tråkigt att det inte blir någon träning på en hel vecka nu :gnissla
Ring Glenn Ocklund i Ticksta och säg att du vill köra Rookie-rejset där på söndag :tummenupp
Bara 200:- kostar det.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kjelle skrev:
2167839 "Glenn Ocklund"?? :va
Han som anordnar rejset alltså. Se info (något felaktig och gammal) på förstasidan av SH.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kjelle skrev:
2167839 "Glenn Ocklund"?? :va

Jocke högg bara ett nanm han kom på, sen tyckte han Ticksta lät som en fin idyll att spendera helgen i. Fanns ingen tanke alls med hans uttalande i övrigt. :D

Eller så var det helt enkelt så att vi som är insnöade på crossgrejor vet vad han pratar om...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
2168136 ...Ticksta lät som en fin idyll att spendera helgen i...
Ticksta ÄR en riktig idyll... bortsett från motorbanan så finns det skog där... och..hmm.. ja, skog. Det ligger för övrigt på Björn Waldegårds marker utanför Rimbo :tummenupp

Edit: Dom har världens snyggaste hemsida oxå http://www.mkrimo.se/

:rolleyes:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Men faaan vad alla tränar då... Ni kommer ju ha blivit skitsnabba allihop innan jag lyckas ta mig ut. :4skrika

Jag vill också ha tid att träna. :gråta

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2168857 nu sätter sig ju gruset så det blir ännu hårdare än det varit

bra det då kanske det inte blir så djupa spår som det blev för några veckor sen, nu är det förtydligat :tummenupp

Last edited:

Zandrah

Guest
Kyckling skrev:
2169546 Men faaan vad alla tränar då... Ni kommer ju ha blivit skitsnabba allihop innan jag lyckas ta mig ut. :4skrika

Jag vill också ha tid att träna. :gråta

Man får _ta_ sig tid att träna :mattias
Du får sluta vara så mycket hos de polska, och köra hoj istället :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2169767 bra det då kanske det inte blir så djupa spår som det blev på slutet i går

Kallar du det djupa spår? Då skulle du varit med på första grusträningen... (eller åka på valfri crossbana) Igår var ju spåren så fina att tom jag som är orutinerad grusåkare kunde använda dem för att få lite mothåll i kurvorna.

Mattias650 skrev:
2167615 Kanon Erik! :tummenupp

Sammanlagt sverigecupen Örebro 13/5: http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=310883

Highland cup Linköping 11/5:

Open: http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=310441
Rookie: http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=310445

SM Anderstorp 29-30/4
http://www.roadracing.se/Data/RaceFiles/SammanlagtSMOPEN12.pdf

Du kan ju även hänvisa till teknismc.se för info om banan och vad som händer där.

Racerapporter kommer vid tillfälle, Jocke vill säkert smyga in reklam för kommande events på banan också.

Återkommer med mer info när det finns något av intresse. Har t.ex ganska mycket bilder från träningar, både egna bilder samt många som zandrah fotat men de får vi säkert låna om vi frågar snällt.

Zandrah skrev:
2169783 Man får _ta_ sig tid att träna :mattias
Du får sluta vara så mycket hos de polska, och köra hoj istället :D

Ta det med Martin också, tycker han hoppar över alldeles för många träningar. :)

Last edited:

Zandrah

Guest
erik skrev:
2169842 Återkommer med mer info när det finns något av intresse. Har t.ex ganska mycket bilder från träningar, både egna bilder samt många som zandrah fotat men de får vi säkert låna om vi frågar snällt.

Ta det med Martin också, tycker han hoppar över alldeles för många träningar. :)

Jaa, mina foton får ni absolut låna :tummenupp
Martin är snart med på träning igen, var så säker! ...Och att han inte var med i tisdags berodde icke på nåt som har med Polen att göra :hihi

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2169842 Kallar du det djupa spår? Då skulle du varit med på första grusträningen... (eller åka på valfri crossbana) Igår var ju spåren så fina att tom jag som är orutinerad grusåkare kunde använda dem för att få lite mothåll i kurvorna.

jag syftade på den första, då va det illa, igår va det bara bra

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...