här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
2169842...

Du kan ju även hänvisa till teknismc.se för info om banan och vad som händer där.

Racerapporter kommer vid tillfälle, Jocke vill säkert smyga in reklam för kommande events på banan också.
SM i supermoto 10-11 Juni. SM'et är öppet för A-förare i 450 och Open-klasserna. Dessutom körs RM för Quad. Här blandas A- och B-förare i två klasser, 450 och Superquad. Som om inte detta var nog körs även en rookieklass för supermoto solo och är alltså öppen för B-förare oavsett maskinklass. Träning + kval på lördagen och uppvärmning och finaler på söndagen.

16e September Körs Sverigecupen (tillsammans med Husaberg Trophy) Klasserna då är 450-A, Open-A och Rookie.

Detta måste göras PR för över hela stan. All hjälp är välkommen.

Zandrah

Guest
blom skrev:
2170257 har tyvär ingen skrivare.. men om någon kan skriva ut lite blad så sätter jag upp :)

Finns det affischer eller blad att skriva ut så give me :)
Kan inte skriva ut i färg.... men ändå! (Har ingen skrivare hemma, men kan dra ut några på skolan.)

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

Idolbild på Jocke blev det också.
När ni andra cross-tomtar tar er första SM-poäng får ni också vara med på bild. :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mattias650 skrev:
2170724 Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

När ni andra cross-tomtar tar er första SM-poäng får ni också vara med på bild. :D
första :rolleyes: fler är det väl tänkt att bli :D

Zandrah

Guest
Mattias650 skrev:
2170724 Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

Ooj vilka fina bilder ni har på eran hemsida :hihi :banana :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
i kväll blir det mysmeka, tvätta, ändra fjädringen,byte av bakdrev och byta o skära däck står på programet

Last edited:

Zandrah

Guest
TERMINATOR skrev:
2172609 visst är dom vackra :D :D

Ja, ärligt talat så har jag alltid gillat cross/enduro/motardhojar... satan, de är såå fina :kär
...men såna där äckliga åraanscha, det kan man leva utan :tungan :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...