Var har du hittat den därblom skrev:2182068färdig för bus och jag vill ha den![]()
![]()
![]()
men hur hårdrock är det att åka ambulansSupermoto skrev:2182505Var har du hittat den där![]()
![]()
![]()
Ser ut som ett montage tycker jag. Annars SKA jag ha en !Eller en superduke... eller en Ducce hypermotard... eller en highland dirttrack... fan man kanske skulel vinna på lotto...
Här är förresten ett par bilder från dagen. Testade en XR, tyckte det var bra tryck i den tills jag märkte att den varvade ut nästan innan vi var ute på rakan.
Glömde förrsten säga Blompa att man sätter fan inga rekordtider med Transiten på GÅsenVi var näst långsammast tror jag, bara ambulansen var långsammare....
han betalade nog bara in dom 700 sura kr och fick åkaRookieSM skrev:2182885Fan va kul Jocke! Vad gjorde du för att få vara med där? Och hur fort gick det ungefär?
Jag körde som instruktör och betalade således noll. Annars är det bara att anmäla sig. Torbjörn, som körde igår tar 900 tror jag för en hel dag men då ingår lunch och massa tilltugg under dagen.RookieSM skrev:2182885Fan va kul Jocke! Vad gjorde du för att få vara med där? Och hur fort gick det ungefär?
Var har du hittat bilderna på den??blom skrev:2182628men hur hårdrock är det att åka ambulansvi får vara glada att du inte körde din DKW diesel där då för då skulle det varit långsammast
![]()
det är jag som har tagit bort stänka och speglat på duken 2007.. en 690 motor på 65hk ska det tydligen vara.. vad blir priset![]()
mattsvart![]()
Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....blom skrev:2183514vilka siktar på att träna idag?
Supermoto skrev:2183522Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....
Supermoto skrev:2183522Jag körde som instruktör och betalade således noll. Annars är det bara att anmäla sig. Torbjörn, som körde igår tar 900 tror jag för en hel dag men då ingår lunch och massa tilltugg under dagen.
Var har du hittat bilderna på den??
Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....
Termo har anmält sig men kan inte ta sig ut till banan själv pga pajko bil.
TERMINATOR skrev:2184047jag är träningsledare i kväll + lördag och söndag erik du är är ass.
hämtar nycklar av hoff i eftermiddag
erik skrev:2184187Ok, då blir det inget Linköping för min del. Kan kanske vara med vid banan en kortare stund på lördag fm men det kan jag inte lova.
TERMINATOR skrev:2184204nä jag vet att du inte kan lördag men det finns säkert någon mer som kan vara där så jag oxå får köra lite
erik skrev:2184211Ta med fågeln, han kan behöva se en bana på riktigt ibland.![]()
GULDKILLEN #1TERMINATOR skrev:2184047jag är träningsledare i kväll + lördag och söndag erik du är är ass.
hämtar nycklar av hoff i eftermiddag
Tror han gjorde det förra gången men hade glömt de tre kopiorna som skulle vara undertecknade av hans förmyndare......TERMINATOR skrev:2184225vet inte om han lämnat in blanketen för ledighet till fru fågel![]()
![]()
Supermoto skrev:2184264GULDKILLEN #1![]()
![]()
Tror han gjorde det förra gången men hade glömt de tre kopiorna som skulle vara undertecknade av hans förmyndare......
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |