här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2182068 färdig för bus och jag vill ha den :yoparty :Bugar :tungan
Var har du hittat den där :confused: :confused: :confused:

Ser ut som ett montage tycker jag. Annars SKA jag ha en ! :yoparty Eller en superduke... eller en Ducce hypermotard... eller en highland dirttrack... fan man kanske skulel vinna på lotto...

Här är förresten ett par bilder från dagen. Testade en XR, tyckte det var bra tryck i den tills jag märkte att den varvade ut nästan innan vi var ute på rakan.

Glömde förrsten säga Blompa att man sätter fan inga rekordtider med Transiten på GÅsen :D Vi var näst långsammast tror jag, bara ambulansen var långsammare....

Bifogat

• JockeIDepåböjen.jpg
    JockeIDepåböjen.jpg
    97.6 KB · Visningar: 50
  • JockePåXR650.jpg
    JockePåXR650.jpg
    75.5 KB · Visningar: 51
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
2182505 Var har du hittat den där :confused: :confused: :confused:

Ser ut som ett montage tycker jag. Annars SKA jag ha en ! :yoparty Eller en superduke... eller en Ducce hypermotard... eller en highland dirttrack... fan man kanske skulel vinna på lotto...

Här är förresten ett par bilder från dagen. Testade en XR, tyckte det var bra tryck i den tills jag märkte att den varvade ut nästan innan vi var ute på rakan.

Glömde förrsten säga Blompa att man sätter fan inga rekordtider med Transiten på GÅsen :D Vi var näst långsammast tror jag, bara ambulansen var långsammare....
men hur hårdrock är det att åka ambulans :rolleyes: vi får vara glada att du inte körde din DKW diesel där då för då skulle det varit långsammast :D

det är jag som har tagit bort stänka och speglat på duken 2007.. en 690 motor på 65hk ska det tydligen vara.. vad blir priset :banana

mattsvart :yoparty

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Fan va kul Jocke! Vad gjorde du för att få vara med där? Och hur fort gick det ungefär?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
2182885 Fan va kul Jocke! Vad gjorde du för att få vara med där? Och hur fort gick det ungefär?
Jag körde som instruktör och betalade således noll. Annars är det bara att anmäla sig. Torbjörn, som körde igår tar 900 tror jag för en hel dag men då ingår lunch och massa tilltugg under dagen.

blom skrev:
2182628 men hur hårdrock är det att åka ambulans :rolleyes: vi får vara glada att du inte körde din DKW diesel där då för då skulle det varit långsammast :D

det är jag som har tagit bort stänka och speglat på duken 2007.. en 690 motor på 65hk ska det tydligen vara.. vad blir priset :banana

mattsvart :yoparty
Var har du hittat bilderna på den??

blom skrev:
2183514 vilka siktar på att träna idag?
Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....

Termo har anmält sig men kan inte ta sig ut till banan själv pga pajko bil.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
2183522Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....

Inte Jimmy som hemsidan säger då?

Jag vill träna söndag om jag inte åker till Linköping men finns det träningsledare? Får jag vara träningsledare trots att jag inte är med i klubben? I annat fall kanske termo kan vara ansvarig och jag "assistent" så kan vi ju båda köra också.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
2183522 Jag körde som instruktör och betalade således noll. Annars är det bara att anmäla sig. Torbjörn, som körde igår tar 900 tror jag för en hel dag men då ingår lunch och massa tilltugg under dagen.

Var har du hittat bilderna på den??

Till att börja med de som listar ut vilka som är träningsledare.....

Termo har anmält sig men kan inte ta sig ut till banan själv pga pajko bil.

jag kan lösa det endå, jag KAN vara i kväll om det behövs, men ring mej då för jag är i skolan nu och kollar inte på internet helatiden

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag är träningsledare i kväll + lördag och söndag erik du är är ass.

hämtar nycklar av hoff i eftermiddag

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2184047 jag är träningsledare i kväll + lördag och söndag erik du är är ass.

Ok, då blir det inget Linköping för min del. Kan kanske vara med vid banan en kortare stund på lördag fm men det kan jag inte lova.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2184187 Ok, då blir det inget Linköping för min del. Kan kanske vara med vid banan en kortare stund på lördag fm men det kan jag inte lova.

nä jag vet att du inte kan lördag men det finns säkert någon mer som kan vara där så jag oxå får köra lite

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2184204 nä jag vet att du inte kan lördag men det finns säkert någon mer som kan vara där så jag oxå får köra lite

Ta med fågeln, han kan behöva se en bana på riktigt ibland. :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
2184047 jag är träningsledare i kväll + lördag och söndag erik du är är ass.

GULDKILLEN #1 :tummenupp :) :pannkyss

TERMINATOR skrev:
2184225 vet inte om han lämnat in blanketen för ledighet till fru fågel :hihi :hihi
Tror han gjorde det förra gången men hade glömt de tre kopiorna som skulle vara undertecknade av hans förmyndare......

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
2184264 GULDKILLEN #1 :tummenupp :) :pannkyss

Tror han gjorde det förra gången men hade glömt de tre kopiorna som skulle vara undertecknade av hans förmyndare......

hehe du menar en ljusrosa lappen :hihi :hihi som i folkmun kallas för toffellappen :hihi :hihi

Tisdag 21:00

Växlande molnighet och en del regnskurar.
+7 till +11
Sydväst 7 m/s

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...