Jocke skickar mail till utvalda.blom skrev:2190062aha.. hur får man reda på det då![]()
erik du har pm![]()
Är ni inte med i maillistan?
Jocke skickar mail till utvalda.blom skrev:2190062aha.. hur får man reda på det då![]()
erik du har pm![]()
nä jocke tog bort mig när jag gjorde slut med hanRookieSM skrev:2190066Jocke skickar mail till utvalda.
RookieSM skrev:2190066Jocke skickar mail till utvalda.
blom skrev:2190154så nu har jag mailat svemo för exakt info.....![]()
VEM har du mailat om VAD lite mer exakt. Du kommer troligen inte få svar. Tror jag svarar bättre och snabbare än alla (utom en) på SVEMO...blom skrev:2190154så nu har jag mailat svemo för exakt info.....![]()
fick svar efter ca 7 minSupermoto skrev:2190828VEM har du mailat om VAD lite mer exakt. Du kommer troligen inte få svar. Tror jag svarar bättre och snabbare än alla (utom en) på SVEMO...
det var tankar ang licens.... hur man löser det med engångs när en tävling går över flera dager ex. sen vet jag inte hur fan jag ska göra för jag har ingen licensbricka vad jag vet.. mailade kansliet ang denna fråga men där har jag inte fått något svar än.. tyvärblom skrev:2190832fick svar efter ca 7 min![]()
blom skrev:2190832fick svar efter ca 7 min
det var tankar ang licens.... hur man löser det med engångs när en tävling går över flera dager ex. sen vet jag inte hur fan jag ska göra för jag har ingen licensbricka vad jag vet.. mailade kansliet ang denna fråga men där har jag inte fått något svar än.. tyvär
I princip bestämmer JAG (som utbildningsansvarig för supermoto i TMC) vilka som får engångslicens på våra rejs och det intyget räcker gott och välerik skrev:2190847Det du behöver är väl ett intyg om genomgången licenskurs (ej äldre än 5 år)? Ett sånt fick vi på kursen i KGA.
Supermoto skrev:2190903I princip bestämmer JAG (som utbildningsansvarig för supermoto i TMC) vilka som får engångslicens på våra rejs och det intyget räcker gott och väl![]()
TERMINATOR skrev:2191007varför ska det regna för, jävla väta, fattar inte regngudarna att vi inte kan göra grusslingan om det är blött
erik skrev:2191024Du brukar ju svara "Gud" när jag ringer, kan inte du fixa lite med vädret då?
blom skrev:2191067erik och termo,, har ni anml er än![]()
TERMINATOR skrev:2191147
anmält oss till vad??? är det tävling så nej, är det funkis så ja för länge sen
erik skrev:2191171rookie-rejset i samband med sm, tävling är bästa träning sägs det ju.
Jag är inte anmäld men det lutar åt att det blir så.
erik skrev:2191171rookie-rejset i samband med sm, tävling är bästa träning sägs det ju.
Jag är inte anmäld men det lutar åt att det blir så.
VIP-listan = Medlemmarna i TMC skulle jag tro.erik skrev:2190092Jag är med på det lite mer allmänna utskick som Jocke brukar göra men "VIP-listan" verkar jag inte var med på![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |