här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2193652
jaha då ses vi väl i morgon igen då.. om vädret tillåter det vill säga :)

Vädret tillåter! :banana Då syns vi snart, till er andra som inte ska köra: Kom gärna ut och titta.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
termo du blir ifrån tagen väderguds titeln nu :D .. om det inte kommer regn i kväll vill säga :)

erik skrev:
2194756 Vädret tillåter! :banana Då syns vi snart, till er andra som inte ska köra: Kom gärna ut och titta.
:tummenupp

jag är på G. bussen lastad och klar.. ska bara pissa och snusa lite först

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Ska bara iväg och handla lite, sen börjar jag kolla igenom bilderna och postar så fort jag hinner.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Mitt internet funkar riktigt illa just nu, dör regelbundet och hastigheten skulle få ett modem att verka snabbt. Återkommer senare med bilderna.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Bilderna är på g, håller på att ladda upp dem på mina nyinförskaffade domän. (Blev så trött på allt strul när bilder ska mejlas m.m så det var lika bra att skaffa en egen...) :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2196105 Bilderna är på g, håller på att ladda upp dem på mina nyinförskaffade domän. (Blev så trött på allt strul när bilder ska mejlas m.m så det var lika bra att skaffa en egen...) :D
oki.. nu är du offline så jag kolla i morgon när jag vaknar :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2196105 Bilderna är på g, håller på att ladda upp dem på mina nyinförskaffade domän. (Blev så trött på allt strul när bilder ska mejlas m.m så det var lika bra att skaffa en egen...) :D

domännamn???

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Nån som vet vad som hände Jocke?
Han fullföljde inte första racet och var inte med alls i det andra.
Glömde han tanka som vanligt och reservdunken var tom?

Hoppas han inte gjort sig illa nu igen bara. :gnissla

@Erik: Tips. lägg alla bilder som hör ihop (Typ datum/tillfälle eller annan bra fördelning) i en zip-fil (el.motsv.) så är det lättare att tanka hem för den som vill ha dem.
Alternativt fixa en indexsida med klickbara småbilder.

Blir ca 762% mer användarvänligt. :tummenupp

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
2196424@Erik: Tips. lägg alla bilder som hör ihop (Typ datum/tillfälle eller annan bra fördelning) i en zip-fil (el.motsv.) så är det lättare att tanka hem för den som vill ha dem.

Jag vet... Tanken denna gång var bara att bilderna skulle komma upp så fort som möjligt, för den som vill tanka ner alla går det ju bra med en download manager så man slipper spara varje bild manuellt.

I framtiden blir det förminskade versioner (för att kunna hålla så många bilder som möjligt på sidan), thumbnails och sortering per datum/evenemang.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Kyckling skrev:
2196424 Nån som vet vad som hände Jocke?
Han fullföljde inte första racet och var inte med alls i det andra.
Glömde han tanka som vanligt och reservdunken var tom?

Hoppas han inte gjort sig illa nu igen bara. :gnissla

@Erik: Tips. lägg alla bilder som hör ihop (Typ datum/tillfälle eller annan bra fördelning) i en zip-fil (el.motsv.) så är det lättare att tanka hem för den som vill ha dem.

Jocke peta ut sin vänsterfot lite för mycke på grusdelen och slog i däcken så han vred foten rätt illa. Inget brutet men en ordentlig stukning. Sjukvårdarna linda foten mm. Inför race 2 så fick han i foten i stöveln men körde bara ett varv då dom blev utsläppta innan dom ställer upp sig inför starten. Tippar på att det gjorde för ont att köra helt enkelt. Jag och Sandra var på väg till bilen då så vi såg bara att han åkte av banan och in i depån innan starten gick.

Förövrigt en rolig dag, hyfsat väder, slapp regn i alla fall.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
tackar erik :) det blev ju en del fina bilder ialf :)

synd att mario fick bryta.. men han är nog snart tebax.. verkar ha gått skapligt för stefan.. 10e

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
2196578 Jocke peta ut sin vänsterfot lite för mycke på grusdelen och slog i däcken så han vred foten rätt illa. Inget brutet men en ordentlig stukning. Sjukvårdarna linda foten mm. Inför race 2 så fick han i foten i stöveln men körde bara ett varv då dom blev utsläppta innan dom ställer upp sig inför starten. Tippar på att det gjorde för ont att köra helt enkelt. Jag och Sandra var på väg till bilen då så vi såg bara att han åkte av banan och in i depån innan starten gick.

Förövrigt en rolig dag, hyfsat väder, slapp regn i alla fall.
Det gick bättre än väntat att växla upp och ner trots jätteont (faktiskt gjorde det ont!) men när vi ska till att starta kommer en funktionärsjävel (tyckte jag då, han gkjorde ju sitt jobb) och säger att jag inte får starta för hojJÄVELN läcker soppa. Nähe, sa, jag. Joho, sa han. Nähe sa jag. Joho, titta själv då sa han. Och såklart hade han ju rätt :död

Var och röntagade foten igår kväll när vi kom hem och det var inga skelettskador men saftigt uttänjda ledband/ligament/senor/fästen eller nåt annat som kan tänjas ut långt nere i foten. Går på kryckor idag och är snart på hjulen igen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...