blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jaha god natt motardister
blom skrev:2193652
jaha då ses vi väl i morgon igen då.. om vädret tillåter det vill säga![]()
erik skrev:2194756Vädret tillåter!Då syns vi snart, till er andra som inte ska köra: Kom gärna ut och titta.
erik skrev:2195632Ska bara iväg och handla lite, sen börjar jag kolla igenom bilderna och postar så fort jag hinner.
erik skrev:2195917Mitt internet funkar riktigt illa just nu, dör regelbundet och hastigheten skulle få ett modem att verka snabbt. Återkommer senare med bilderna.
oki.. nu är du offline så jag kolla i morgon när jag vaknarerik skrev:2196105Bilderna är på g, håller på att ladda upp dem på mina nyinförskaffade domän. (Blev så trött på allt strul när bilder ska mejlas m.m så det var lika bra att skaffa en egen...)![]()
erik skrev:2196105Bilderna är på g, håller på att ladda upp dem på mina nyinförskaffade domän. (Blev så trött på allt strul när bilder ska mejlas m.m så det var lika bra att skaffa en egen...)![]()
Kyckling skrev:2196424@Erik: Tips. lägg alla bilder som hör ihop (Typ datum/tillfälle eller annan bra fördelning) i en zip-fil (el.motsv.) så är det lättare att tanka hem för den som vill ha dem.
Alternativt fixa en indexsida med klickbara småbilder.
Blir ca 762% mer användarvänligt.![]()
Jocke peta ut sin vänsterfot lite för mycke på grusdelen och slog i däcken så han vred foten rätt illa. Inget brutet men en ordentlig stukning. Sjukvårdarna linda foten mm. Inför race 2 så fick han i foten i stöveln men körde bara ett varv då dom blev utsläppta innan dom ställer upp sig inför starten. Tippar på att det gjorde för ont att köra helt enkelt. Jag och Sandra var på väg till bilen då så vi såg bara att han åkte av banan och in i depån innan starten gick.Kyckling skrev:2196424Nån som vet vad som hände Jocke?
Han fullföljde inte första racet och var inte med alls i det andra.
Glömde han tanka som vanligt och reservdunken var tom?
Hoppas han inte gjort sig illa nu igen bara.
@Erik: Tips. lägg alla bilder som hör ihop (Typ datum/tillfälle eller annan bra fördelning) i en zip-fil (el.motsv.) så är det lättare att tanka hem för den som vill ha dem.
Alternativt fixa en indexsida med klickbara småbilder.
Blir ca 762% mer användarvänligt.![]()
Det gick bättre än väntat att växla upp och ner trots jätteont (faktiskt gjorde det ont!) men när vi ska till att starta kommer en funktionärsjävel (tyckte jag då, han gkjorde ju sitt jobb) och säger att jag inte får starta för hojJÄVELN läcker soppa. Nähe, sa, jag. Joho, sa han. Nähe sa jag. Joho, titta själv då sa han. Och såklart hade han ju rättEvil M skrev:2196578Jocke peta ut sin vänsterfot lite för mycke på grusdelen och slog i däcken så han vred foten rätt illa. Inget brutet men en ordentlig stukning. Sjukvårdarna linda foten mm. Inför race 2 så fick han i foten i stöveln men körde bara ett varv då dom blev utsläppta innan dom ställer upp sig inför starten. Tippar på att det gjorde för ont att köra helt enkelt. Jag och Sandra var på väg till bilen då så vi såg bara att han åkte av banan och in i depån innan starten gick.
Förövrigt en rolig dag, hyfsat väder, slapp regn i alla fall.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |