här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Var och röntagade foten igår kväll när vi kom hem och det var inga skelettskador men saftigt uttänjda ledband/ligament/senor/fästen eller nåt annat som kan tänjas ut långt nere i foten. Går på kryckor idag och är snart på hjulen igen.[/QUOTE]

typ samma skada som jag fick i vintras, hoppas ditt blir bra snabbare än mitt för jag har ont fortfarande

Zandrah

Guest
Imorgon kl.1905 på Sportexpressen visas helgens race från Sviestad.
Jag hoppas verkligen INTE jag blev med på några klipp, när jag sitter i mina nya sköna stol och depåbitchar :gnissla :D
Chansen finns att de omtalade Husabergkryckorna Jocke hoppar på idag kommer med :banana Kamerasnubben tyckte ju det var lite roligt med kryckorna, sa han

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Zandrah skrev:
2197817 Imorgon kl.1905 på Sportexpressen visas helgens race från Sviestad.
Jag hoppas verkligen INTE jag blev med på några klipp, när jag sitter i mina nya sköna stol och depåbitchar :gnissla :D
Chansen finns att de omtalade Husabergkryckorna Jocke hoppar på idag kommer med :banana Kamerasnubben tyckte ju det var lite roligt med kryckorna, sa han

tur man har sportexpressen :banana :banana :banana

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
2197191 Var och röntagade foten igår kväll när vi kom hem och det var inga skelettskador men saftigt uttänjda ledband/ligament/senor/fästen eller nåt annat som kan tänjas ut långt nere i foten. Går på kryckor idag och är snart på hjulen igen.

Skönt att höra att det inte var nåt allvarligt. :)
(Det där är nog så illa men det kunde ju varit mycket värre).

Hoppas på en snabb läkning nu bara. :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
TERMINATOR skrev:
2198752 kan tyvärr inte det, har inget att spela in på
MEN SPRING OCH KÖP DET DÅ!!!!!!!!!!! :hördu

Nu är jag semi-färdig med ETT gaffelben.
Kvar att göra är påfyllning av olja, istoppning av fjäder och sen skruva ihop hela skiten och upptäcka att jag fuckat nya packboxen så det läcker mer än innan. :gnissla

Nästa ben hoppas jag ska gå en aaaaning fortare, nu vet jag ju hur man gör... :rolleyes:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling skrev:
2199074 MEN SPRING OCH KÖP DET DÅ!!!!!!!!!!! :hördu
jaaaa och du följer med och pröjsar :tummenupp :tummenupp

Fredag 2 juni 2006

16:30 VM enduro
Sportmagasin. Från deltävlingen i Italien. Repris från 30/5.

17:00 SM supermoto
Motormagasin. Repris från 30/5. Kommentator: Patrik "Budda" Andersson.

17:30 SM roadracing
Sportmagasin. Sammandrag från Linköping. Repris från 30/5. Kommentator: Joakim Tärnström.

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
erik skrev:
2196403 nope, rätt ska vara www.erikluthman.se

Sådär, då var sista bilden uppladdad.

Detta var tydligen fel forum att marknadsföra en webbsida med mc-bilder på...:D kollade lite på statistiken och trafiken var VÄLDIGT hård ända tills admin för webbhotellet låste några filer... Jaja, det var väl inte otippat med tanke på antalet bilder och dess storlek.

Kommer fortsättningsvis bygga gallerier med thumbnails och mindre versioner av mina bilder för att kunna ha fler evenemang ute samtidigt, de gånger jag postar många stora bilder samtidigt kommer jag nog kräva login och endast ge password till berörda.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2199264 Detta var tydligen fel forum att marknadsföra en webbsida med mc-bilder på...:D kollade lite på statistiken och trafiken var VÄLDIGT hård ända tills admin för webbhotellet låste några filer... Jaja, det var väl inte otippat med tanke på antalet bilder och dess storlek.

Kommer fortsättningsvis bygga gallerier med thumbnails och mindre versioner av mina bilder för att kunna ha fler evenemang ute samtidigt, de gånger jag postar många stora bilder samtidigt kommer jag nog kräva login och endast ge password till berörda.
jag tycker ialf att du är en duktig kille erik :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
På måndag är det klämdag och förmodligen så kommer några vara lediga, vill någon köra?? jag kan vara träningsledare om det behövs

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2199762 På måndag är det klämdag och förmodligen så kommer några vara lediga, vill någon köra?? jag kan vara träningsledare om det behövs

Jag jobbar men om det blir träning på kvällen KANSKE jag kan köra.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
2199796 går säkert att ordna, förhoppningen är att börja lite senare än 09.00
Tyvärr blir det nog inget av det. Inga "privata" träningar på SM-banor en vecka före rejs enligt reglementet :mattias
Ska kolla lite mer strikt vad som gäller...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
2199986 Tyvärr blir det nog inget av det. Inga "privata" träningar på SM-banor en vecka före rejs enligt reglementet :mattias

hmm men jag ska inte köra sm, alla som ska köra sm kan titta på oss som inte ska köra :hihi :hihi skojade bara, ja kolla vore skoj att köra när man ändå är ledig

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
2199986 Tyvärr blir det nog inget av det. Inga "privata" träningar på SM-banor en vecka före rejs enligt reglementet :mattias

Jag trodde det var ok om träningen var officiell och att alla var välkomna, dvs om den utannonseras på er hemsida i rimlig tid innan 5/6. (Alternativt att samtliga som tränar måste skriva in sig och att ingen av dessa sedan får köra på helgens tävling.) Jaja, regler ska ju följas även om det ibland drabbar folk som egentligen inte är berörda.

Råkade ut för detta när jag var med Calle till Italien (ifos rr och uem-reglementet men...) för då hade italienarna som skulle köra em tjuvtränat på ett sätt som inte var ok, men givetvis visste ingen om det och inget kunde bevisas eftersom de ansvariga skyddar sina egna...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...