kan man åka med i såfall om det blir?erik skrev:2230228Jag ska träna om mina beställda delar kommer idag.
kan man åka med i såfall om det blir?erik skrev:2230228Jag ska träna om mina beställda delar kommer idag.
TERMINATOR skrev:2230178någon som ska träna i morgon?
TERMINATOR skrev:2230337kan man åka med i såfall om det blir?
Zandrah skrev:2230338kan du visa dig ute i solen idag? jag har inte ens försökt... aaaj fan min nacke![]()
Ha ha.. Amatörer...Zandrah skrev:2230338kan du visa dig ute i solen idag? jag har inte ens försökt... aaaj fan min nacke![]()
Kyckling skrev:2231395Ha ha.. Amatörer...![]()
Själv blev jag bara två nyanser brunare.![]()
(För en gångs skull verkar jag ha lärt mig av tidigare misstag).![]()
Nä, lite synd om er är det allt, vet hur det känns.![]()
Men det går över på några dagar.![]()
Zandrah skrev:2231545App app app! Jag stog flaggvakt i 7h i lördags... det gjorde inte du. Så det är klart du inte brände dig i söndags..![]()
Aja, jag ser ut som en pajjas med min bränna, mest det som är jobbigt för det gör inte så ont längre. Bara hoppas på att det röda flagar bort, så får man börja om på en ny jämnare bränna![]()
supermoppe skrev:2231696Hallå!
Tänkte komma och åka på eran motardbana inom snar framtid och har lite funderingar. Läste lite på er hemsida och såg att man behöver en miljömatta, vad är det för nått och vad kostar den? Vad kostar det att bli svemo-medlem?
//Mattias
Behöver man även vara medlem i svemo för att bara köra ett rokie-race? Får se till att bli medlem i er klubb så man får träna lite.erik skrev:"Medlem" i Svemo blir man genom att gå licenskurs och lösa licens (kurspris varierar från klubb till klubb men licensen kostar samma för alla (c:a 2500) men behövs ofta inte om man bara ska träna, medlem i svemoansluten klubb däremot blir man genom att betala avgiften på 150-200:- till t.ex. teknis, "supermoto" vet mer exakt hur det funkar och vad som krävs.
supermoppe skrev:2231726Behöver man även vara medlem i svemo för att bara köra ett rokie-race? Får se till att bli medlem i er klubb så man får träna lite.
För att träna räcker det att vara medlem i Svemoansluten klubb.supermoppe skrev:2231726Behöver man även vara medlem i svemo för att bara köra ett rokie-race? Får se till att bli medlem i er klubb så man får träna lite.
TERMINATOR skrev:2232223finns det träningsledare i morgon tis?
Kyckling skrev:2231942
För att tävla krävs licens ELLER engångslicens (Som man tecknar på plats vid tävlingen).
Båda formerna av licens kräver att man genomgått en licenskurs.
(Licenskursen i örebro kostade i våras 200:- men jag vet inte var/när nästa kurs hålls).
Välkommen att träna så länge.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |