Tycker de två årsmodeller jag redan haft rä de klart snyggaste. Stora "H"et på vingen ser ju tyvärr ut som skit. Men det glömmer man fort när man tittar ner på sitt fina radialok.blom skrev:såg oxå bilderna på den .. grymt fin.. varför vill du ha dom nya ventilerna? är dom tidigare sopor eller?
660FR vad är det för mod mot en vanlig 660?
hur bra är en 02 husa som är uppdaterad med 03 grejor i motorn.
många frågor blir det
Kolla denna sida för info om täby.blom skrev:vilken tid är det på torsdagar? nu är jag starkt på g att fixa en husa (kanske) hoppas jag ialf. åker väl ut till taby i morgon och glor lite
härligt.. ska lusläsa liteEvil M skrev:
Annonseringen börjar idag och den nya beställs nog alldeles för snart....blom skrev:mario.. har någon ringt på din hoj? och när ska du beställa den nya
?! Jag kan rycka i styret på R6'an??Märjte du att det faktiskt går att rycka i styret på motarden? Går det att göra på samma sätt på din blysläde? Näe, just det...
flex i gaffeln...Kyckling skrev:blablabla
sälj skiten nu.. det är ju formidabligen överskott på r1/r6or i sverige.. du kan köpa en till om du ångrar digKyckling skrev:Har å andra sidan insett att jag inte klarar att skiljas från R6'an just nu.
Så det får bli när jag vinner på lotto eller nåt.
Jo Öhlinarna är längre det stämmer... Men jag tror inte 260mm (som jag har) eller 300mm gör så stor skillnad för det du upplever som flex.Kyckling skrev:Men Blompa har ju inte originalgaffel.
Var inte Öhlinarna längre?
Jag trodde att Husan skulle vara stadigare för den är lägre(? ser så ut iaf.)
p.g.a kortare gaffelben.
Men jag måste säga att jag numera är ännu mera imponerad av er som kör som tokar med motard.
Visst kommer väl efter ett tag men nu kändes det inte som jag skulle våga
pressa med rejäla nerlägg.
låter ju klockrent juerik skrev:BLOM: Han verkade intresserad av ett byte, vi skulle höras mer ikväll!!!
Visste ej mil pga att den gått med cykeldator hela tiden. Den var lv-reg.
blom skrev:låter ju klockrent ju
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |