Kyckling skrev:Att han blir av med oskulden?
Nja, den rök förra helgen på en fest
Kyckling skrev:Att han blir av med oskulden?
Med tanke på att du är från Hällabrottet så antar jag att du luktade på en folköl, fyllesomnade och vaknade med öm röv och en hundring i fickan?erik skrev:Nja, den rök förra helgen på en fest
Kyckling skrev:Med tanke på att du är från Hällabrottet så antar jag att du luktade på en folköl, fyllesomnade och vaknade med öm röv och en hundring i fickan?
Mattias650 skrev:Kostar det verkligen en hundring i Hällabrottet? Låter dyrt.
Tror mer på ett fårskinn och lite kaninstuvning för en ordentlig påsättning...
Men nu håller vi oss till ämnet. Såna där cross-grejor.
Nu tycker jag att hela tråden har spårat ur och bara handlar om att Erik tycker om att bli rövknullad.erik skrev:Åker man långtur på en husa får man babianarsle = samma känsla som att bli rövknullad säger de som vet. Kyckling höll sig alltså till ämnet...
blom skrev:
ja men inte som cross... då finns det bara tvitackt som gällererik skrev:Det är väl bara du slår till.
fan köper jag en sådan ska jag väl ha tältet självSupermoto skrev:Kolla här då.....
Köp en FC550 Blompa så köper jag tältet av dig....
Äsch, taskmörtblom skrev:fan köper jag en sådan ska jag väl ha tältet själv
den var ju riktigt hårdrockig.... såg en 04a husa till salu för 60lök måste vara billigtSupermoto skrev:
Framförallt ville han byta mot en R6a....blom skrev:den var ju riktigt hårdrockig.... såg en 04a husa till salu för 60lök måste vara billigt
Supermoto skrev:
Taskmört.erik skrev:Har redan pratat med honom men han ville ha nyare hoj än min...
Har inte gjort ett handtag ännu på den nya. Men idag ska det mekas för glatta livet. Ta bort strypningar och titta lite på henne, klämma lite här, känna lite där. Kort sagt bekanta sig med henne. Precis som med du vetblom skrev:kan inte du mario berätta hur den nya husan är..... har inte fått någon skrivelse från dig på hur den är att köra och vad som skiljer sig från 03an mm
Supermoto skrev:Nu blev jag ÄNNU mer övertygad, HEHEHE Så lång lista har jag inte gjort förut....
Dagdrömmer du om uppdateringar på din surtwin nu???Tengil skrev:Toppbox, kardan, extra long life touringdäck, mjukare och bredare sadel, motorvärmare, mobiltelefonhållare, mugghållare, flera franssar och nya motorn har engineererna från Briggs & Stratton haft ett finger med i spelet på.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |